تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 19:54
کد خبر : 119138

تامین فقط ۵ درصد نیاز پوشاک چهارمحال و بختیاری از داخل استان / زمینه تولیدات ایرانی-اسلامی باید فراهم شود

تامین فقط ۵ درصد نیاز پوشاک چهارمحال و بختیاری از داخل استان / زمینه تولیدات ایرانی-اسلامی باید فراهم شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، اقبال عباسی بعدازظهر امروز در ستاد راهبری عفاف و حجاب استان اظهار داشت: علاوه بر کمیت، کیفیت ارزیابی حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی دارای اهمیت است و باید در کمیت و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، اقبال عباسی بعدازظهر امروز در ستاد راهبری عفاف و حجاب استان اظهار داشت: علاوه بر کمیت، کیفیت ارزیابی حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی دارای اهمیت است و باید در کمیت و کیفیت ارزیابی‌ها تجدیدنظر صورت گیرد.

وی افزود: باید بر سیاست‌گذاری‌ها متمرکز و از هرگونه موازی‌کاری پرهیز شود و امکانات و اختیارات را متوازن بین مدیران دستگاه‌های مختلف و در شهرستان‌ها، شهرها و روستاها تقسیم و براساس اولویت‌بندی شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌ها انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسائل مهم زندگی خانواده‌ها از جمله معیشت،  بیکاری و فقر باید در نظر گرفته و در توزیع امکانات توجه داشته باشیم که موجب از بین رفتن فقر شود زیرا دین اسلام دین سازندگی بوده و قران برای انسان‌سازی است و انسان‌های ساخته شده هستند که جامعه را می‌سازند.

عباسی با تاکید بر اینکه تمرکز سیاست‌گذاری و تخصیص امکانات و اختیارات لازم است، عنوان داشت: باید متولی مشخصی برای امر حجاب و عفاف در استان‌ها معین و اختیارات و امکانات متولیان مشخص شود.

 95 درصد لباس مورد نیاز مردم چهارمحال و بختیاری از خارج استان تامین می‌شود 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در ادامه این ستاد تصریح کرد: آسیب‌شناسی حوزه حجاب ضروری است و باید آموزش،  تعیین متولی واحد و بسترسازی مناسب در حوزه حجاب و عفاف انجام شود.

وی با بیان اینکه  95 درصد لباس‌های مورد نیاز مردم چهارمحال و بختیاری از خارج آن وارد می‌شود، تصریح کرد: استان نیاز به واحدهای تولید و توزیع لباس ایرانی-اسلامی دارد که باید زمینه‌سازی برای فعالیت متخصصان این حوزه در داخل استان فراهم و از تولید و توزیع البسه نامناسب نیز جلوگیری شود.

با وجود فضای مجازی گسترده کشور باید نگاه‌ها به حوزه عفاف و حجاب جدی‌تر شود‌فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|حجاب و عفاف؛ پرکاربردترین موضوع کاربران زنان مسلمان جهان عرب در شبکه های اجتماعیمعیشت خوب یا رهایی حجاب؟/ مردم پاسخ دادند+فیلم

احمدی خاطرنشان کرد: پیشگیری از فرهنگ‌سازی‌های غلط داخلی و خارجی، فراهم کردن زمینه‌ای ازدواج آسان و به موقع و تولید و پخش برنامه‌های متناسب با حجاب و عفاف از صدا و سیما می‌تواند از جمله راهکارهای مناسب در حوزه حجاب و عفاف  باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد