تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 10:12
کد خبر : 118995

۳۸ چالش تولید در سطح ملی شناسایی شده است

۳۸ چالش  تولید در سطح ملی شناسایی شده است

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» به عنوان شعار سال بیان کرد: حمایت کامل از تولید و رفع موانع آن یکی از مهم

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» به عنوان شعار سال بیان کرد: حمایت کامل از تولید و رفع موانع آن یکی از مهم ترین ضرورت های سال جاری شمرده می شود.

وی افزود: بر این اساس، همه بخش ها و دستگاه های اجرایی موظفند  ضمن بررسی چالش ها و موانع پیشِ رویِ بخش های تولیدی، پیشنهادها و راهکارهای عملیاتی خود را جهت رفع این موانع مطرح و آن ها را پیگیری کنند.

استاندار قم ادامه داد: ۳۸ چالش و مانع پیشِ رویِ تولید در سطح ملی إحصاء و مقرر شده است تا راهکارهای رفع این موانع با استفاده از ظرفیت استان ها اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اهمیت مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سرعت در اجرایی ساختن راهکارهای رفع چالش های ذکر شده، همه دستگاه های مسؤول باید تمام توان خود را در این زمینه به کار گیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد