تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 16:32
کد خبر : 118959

ادارات کرمان مبارزه با فساد اقتصادی را به صورت ویژه دنبال کنند

ادارات کرمان مبارزه با فساد اقتصادی را به صورت ویژه دنبال کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهدی قویدل ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: همیشه تاکید کرده‌ایم که مبارزه با قاچاق و فساد جزو برنامه‌های اولویت دار در پیشگیری از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهدی قویدل ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: همیشه تاکید کرده‌ایم که مبارزه با قاچاق و فساد جزو برنامه‌های اولویت دار در پیشگیری از وقوع جرم است و عملکرد سایر دستگاه‌ها را نسبت به انجام این کار بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

قویدل با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، و تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه با فساد اقتصادی افزود: تمامی ادارات باید در برنامه کاری خود مبارزه با فساد اقتصادی به ویژه فساد اداری را قرار دهند و این کار را فرهنگ سازی کنند.

وی عنوان کرد: رئیس قوه قضائیه در راستای بیانیه گام دوم، سند تحول قضائی را تدوین کرد که به جای رسیدگی به پرونده‌های فساد، باید بسترهای فسادزا را شناسایی و حذف کنیم و اینگونه نباشد که بگوئیم چرا پرونده به تعزیرات ارجاء داده شده ولی تبرئه شده است. یکی از برنامه‌های دولت آینده برنامه ریزی در جهت حذف بسترهای فسادزا است.

معاون دادگستری کرمان بااشاره به لزوم مبارزه با سرشاخه‌های قاچاق افزود: کالاهایی مانند سوخت، دام، گندم و غیره جزوء مایحتاج ضروری مردم است و نباید اجازه دهیم کسی با قاچاق این مواد تناسب اقتصادی و تجارت داخلی را به خطر بیاندازد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد