تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 9:26
کد خبر : 118911

تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی نیازمند ایمن سازی است

تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی نیازمند ایمن سازی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: هر چند هم اینک حفاظی برای این پل پیش بینی شده اما ارتفاع آن حفاظ کوتاه بوده و در صورت بالا بودن سرعت خودرو و انحراف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: هر چند هم اینک حفاظی برای این پل پیش بینی شده اما ارتفاع آن حفاظ کوتاه بوده و در صورت بالا بودن سرعت خودرو و انحراف از مسیر اصلی احتمال سقوط وسیله نقلیه از بین ۲ پل به پایین یعنی از ارتفاع ۱۰ متری زیاد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: همچنین باید در خروجی پل کاهنده سرعت در نظر گرفته شود چرا که خروجی پل به ورودی میدان و محل تردد عابران منتهی شده و احتمال تصادف خودروها با یکدیگر یا برخورد خودرو با عابر زیاد است.

سرهنگ جمالی بهره برداری از این پل را در کاهش ترافیک بسیار موثر دانست و افزود: هم اینک نیازمند نصب تابلوهای هشداری و اخطاری راهنمایی و رانندگی در عرشه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید «حسین همدانی» هستیم.

وی اضافه کرد: تداوم تردد در تقاطع غیرهمسطح سردار شهید «حسین همدانی» نیازمند ایمن سازی کامل و اجرای موارد یاد شده است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: روز گذشته به علت افزایش تردد و ترافیک در مسیر میدان عاشورا – باباطاهر یک لاین این پل به صورت موقت مسدود شد. 

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد