تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 17:18
کد خبر : 118506

سپاه حامی تولید است/ دولت انقلابی راه حل رفع مشکلات

سپاه حامی تولید است/ دولت انقلابی راه حل رفع مشکلات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران کارخانجات و مراکز تولیدی استان با حضور خانواده معظم شهید یزدان خواه شهید شاخص جامعه بسیج کارگری استان ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه اگر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران کارخانجات و مراکز تولیدی استان با حضور خانواده معظم شهید یزدان خواه شهید شاخص جامعه بسیج کارگری استان ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه اگر مدیران و تصمیم گیران در جنگ اقتصادی روحیه جهادی داشتند، مشکلات قابل حل است، افزود: تولیدکنندگان از دستاوردهای انقلاب هستند و سپاه در تلاش است از این دستاوردها صیانت کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، اضافه کرد: سپاه افتخار می‌کند در حوزه جنگ اقتصادی از تولیدکنندگان حمایت کند و به این حمایت مفتخر است.

سردار مسلمی با بیان اینکه هر مدیری با روحیه جهادی برای تولید تلاش کند، جای قدردانی دارد، ادامه داد: مشکلات اقتصادی در حوزه تولید زیاد است اما مدیران با روحیه مقاومت سنگر را حفظ کردند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر ضعف قانونی، خاطرنشان کرد: می‌توان با اصلاح قانونی موانع تولید را برطرف کرد. سردار مسلمی با تاکید بر اینکه نظام بانکی باید پیشران در بخش تولید باشد، یادآور شد: یکی از موانع تولید نظام بانکی رانتی است که باید این نظام بانکی اصلاح شود.

سردار مسلمی در ادامه به انتخابات هم اشاره کرد و گفت: عده‌ای عامدانه به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات اولویت ما است، خاطرنشان کرد: دغدغه مردم معیشتی است، لذا باید تلاش کنیم این اعتمادی که بین سپاه و مردم به وجود آمده، برای رفع دغدغه مردم هزینه شود.

سردار مسلمی راه حل مشکلات را دولت جهادی و انقلابی دانست و افزود: ما نیاز به یک دولت فساد ستیز داریم که جلوی رانت‌ها را بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رسانه‌های معاند درتلاش هستند تا انتخابات ایران را تحریم کنند، اضافه کرد: هجمه رسانه‌های معاند این روزها به اوج خود سیده است تا مردم را از رأی دادن منصرف کنند.

سردار مسلمی حضور حداکثری را باعث اقتدار نظام دانست و گفت: حضور مقتدرانه نظام در بین الملل ناشی از حضور حداکثری است و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار ایران بیشتر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد