تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 17:43
کد خبر : 117979

آمده‌ام به رویه‌های غلط در کشور پایان بدهم

آمده‌ام به رویه‌های غلط در کشور پایان بدهم

محسن مهرعلیزاده ۲۲ خردادماه در در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اکنون در مقطع تاریخی حساسی قرار داریم،  مردم در انتخابات ۲۸ خرداد فردی را انتخاب خواهند کرد که برای برون‌رفت از مشکلات پیچیده کشور برنامه داشته باشد، آن‌ها با انتخابشان فردی را بر سر

محسن مهرعلیزاده ۲۲ خردادماه در در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اکنون در مقطع تاریخی حساسی قرار داریم،  مردم در انتخابات ۲۸ خرداد فردی را انتخاب خواهند کرد که برای برون‌رفت از مشکلات پیچیده کشور برنامه داشته باشد، آن‌ها با انتخابشان فردی را بر سر کار می‌آورند که به هموطنان خدمت کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: متاسفانه امروز مردم کشور با مشکلاتی نظیر فقر، بیکاری، تنگدستی، فاصله طبقاتی، مشکلات معیشتی و … دست و پنجه نرم می‌کنند، طبق آمارها حدود ۷۰ درصد مردم کشور در زیر خط فقر هستند و خط فقر در کشور افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: متاسفانه کشمکش‌های گروه‌های سیاسی و دست‌اندازی برخی از افراد به بیت‌المال شرایط سختی را در کشور ایجاد کرده و زندگی سختی بر مردم تحمیل شده، این مشکلات امید به زندگی را در بین مردم کاهش داده است.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه ایران دارای ظرفیت‌ها و منابع گسترده‌ای است، گفت: با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها ایران می‌توانست در تمامی زمینه‌ها به غنی‌ترین و قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود، اما به‌علت سوءتدبیرها امروز کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اعتماد مردم به حاکمیت بزرگترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: مسئولان باید در جهت منافع ملی حرکت کنند، مردم باید واقعیت‌های جامعه را بدانند، مسئولی که می‌خواهد برای اداره کشور داوطلب شود باید نسبت به تمامی مشکلات و موانع موجود در کشور اطلاع کامل داشته باشند و طبقه ضعیف جامعه را کاملا درک کند.

وی یادآور شد: حل مشکلات کشور تنها به دست مسئولان بالادستی امکانپذیر نیست، بلکه مردم نیز باید این مسئولان را در حل مشکلات همراهی کنند، ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شده است، تمامی دولت‌ها نقاط ضعف و قوت زیادی داشته‌اند و نباید منکر خدمات دولت‌ها شد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشور با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد، عنوان کرد: اما مردم با دولت همکاری لازم را داشتند، نباید اجازه دهیم روحیه تعاون گروهی در بین مردم کمرنگ شود، در دوره‌ای تئوری گفتمان بر کشور حاکم بود و نتایج مثبت آن را در زندگی مردم مشاهده کردیم، تورم ۵۰ درصدی کنترل شد، پاسپورت ایرانی اعتبار پیدا کرد و ارزش پول ملی نیز حفظ شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برجام ثمرات بسیاری برای کشور داشت، اما بدعهدی آمریکا این معاهده بین‌المللی را تحت تاثیر قرار داد، باید بدانیم آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برنداشته است و نباید به او اعتماد کنیم.

وی در پایان گفت: برای حل مشکل مسکن، اشتغال، قاچاق، حیف و میل بیت‌المال، رفع موانع تولید، حل مشکلات بازنشستگان و … برنامه دارم، آمده‌ام تا به رویه‌های غلط در کشور پایان دهم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد