تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 6:36
کد خبر : 11795

افزایش نظارت و توزیع عادلانه حمایت‌ها؛ از مزیات ادغام اتحادیه‌های قرآنی

افزایش نظارت و توزیع عادلانه حمایت‌ها؛ از مزیات ادغام اتحادیه‌های قرآنی

سهیلا صفرزایی، رییس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآنی – مردمی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: طرح ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت که تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت داشته، یک

سهیلا صفرزایی، رییس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآنی – مردمی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: طرح ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت که تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت داشته، یک طرح موفق است که می‌تواند در افزایش کیفیت کار مؤثر باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان ما، هیچ دوگانگی و دودستگی میان این دو اتحادیه وجود نداشته و در طول این سال‌ها مشکلی مشاهده نشده، اما به هرحال در برخی استان‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با ادغام آن‌ها، این مشکلات رفع شد.
رییس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآنی – مردمی استان بیان کرد: طرح ادغام اتحادیه‌ها که در سیستان و بلوچستان از پایان خردادماه امسال رقم خورد، دودستگی‌ها و دوگانگی‌ها را از بین برد؛ همچنین موجب شد تا آمارها، به عنوان مثال تعداد مؤسسات قرآنی فعال استان، دقیق‌تر ارائه شود.
وی افزود: این طرح، نظارت بر برگزاری دوره‌ها و عملکرد مؤسسات را افزایش داد و از طرفی سبب شد تا نیروهای توانمند هر دو اتحادیه در یک اتحادیه واحد جمع شوند و در نتیجه، یک اتحادیه قدرتمندتر و توانمندتر تشکیل دهند.
صفرزایی اظهار کرد: ادغام اتحادیه‌ها همچنین موجب همسو شدن فعالیت‌های قرآنی می‌شود که به دنبال آن، کیفیت برنامه‌ها افزایش پیدا کرده و می‌توان فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه ساخت.
رییس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، قرآنی – مردمی استان افزود: توزیع بودجه که گاهی با نگرانی‌ها و شبهه‌هایی همراه بود، با این طرح، بصورت عادلانه، با نظارت دقیق، شفاف و بدون نگرانی صورت می‌گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد