تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 11:01
کد خبر : 117941

سردار آبروشن:صیانت از خون شهدا در انتخابات رقم می خورد

سردار آبروشن:صیانت از خون شهدا در انتخابات رقم می خورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار یدالله آبروشن با اشاره به اینکه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را نمایش همدلی و اقتدار ملی  است، توضیح داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، سردار یدالله آبروشن با اشاره به اینکه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را نمایش همدلی و اقتدار ملی  است، توضیح داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالارترین نظم دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نمایانگر مردم سالاری دینی  بوده و از ارکان مشروعیت بخشی به نظام اسلامی است. وظیفه ما امروز حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور حداکثری خود، دیگران را به مشارکت گسترده در این فریضه الهی تشویق کنیم. صیانت و حراست از خون شهدا، آرمان‌های امام راحل و انقلاب در پای صندوق های رأی رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: هرچند تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده، اما انتظار می‌رود رئیس جمهور با بهره گیری از متخصصان، نیروی جوان و انقلابی، مشکلات اقتصادی را حل کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد