تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 6:30
کد خبر : 117860

انگشت اشاره سردار سلیمانی در ۲۸ خرداد کار خود را خواهد کرد

انگشت اشاره سردار سلیمانی در ۲۸ خرداد کار خود را خواهد کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، میثم معافی شب گذشته در جمع نیروهای جبهه انقلاب شهرستان میاندورود، اظهار کرد:  دین و ایدئولوژی برای انقلاب اسلامی ایران تولید قدرت کرد تا جایی که درحال حاضر به پیشرفت‌های مختلف در عرضه‌های مختلف نظامی،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، میثم معافی شب گذشته در جمع نیروهای جبهه انقلاب شهرستان میاندورود، اظهار کرد:  دین و ایدئولوژی برای انقلاب اسلامی ایران تولید قدرت کرد تا جایی که درحال حاضر به پیشرفت‌های مختلف در عرضه‌های مختلف نظامی، پزشکی، صنعتی و سایر دست یافتیم.

وی با بیان اینکه اینکه امروز انتفاضه فلسطین به مرحله تعقیب کوچه به کوچه رسید به برکت خون شهدا است، افزود: خط مقدمی که در خرمشهر بود امروز به حیفا و کرانه باختری رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی بیان کرد: امروز دشمنان ما فهمیدند سرعت سردار سلیمانی و تولید قدرت خون و روح سردار سلیمانی در منطقه چه میزان است.

معافی با اشاره به فرموده امام راحل در سال ۴۲  انقلاب شامل سه مرحله سقوط انقلاب در ایران، صدور انقلاب در جهان اسلام و ظهور انقلاب است، تصریح کرد: الان در مرحله صدور انقلاب،مرحله بیداری اسلامی با سه شاخصه اسلامی، مردمی و ضدآمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: در دوران جنگ سران چندین کشور به نیابت آمریکا با ما می‌جنگیدند ولی امروز به نیابت از ما با آمریکا می‌جنگند نفس گرم امامف وعده‌های امام و خون مطهر شهدا به ما تضمین داد و ما را بیمه کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی با اعلام اینکه برای ۲۸ خرداد ماه امسال شهدا را حساب بیاوریم، گفت: معتقدم انگشت اشاره سردار سلیمانی در ۲۸ خرداد کار خود را خواهد کرد و از سردار سلیمانی فقط یک انگشت اشاره مانده است.

معافی با بیان اینکه تنها نظام سیاسی مبتنی بر دین با حلاوت محمد و آل محمد جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: دشمنان ۴۲ سال توطئه کردند درحالی‌که به هیچ نقطه‌ای نرسیدند؛ کجاست آن اراده‌ای که گفت بشار باید برود اراده‌ای هم در جمهوری اسلامی فرمود بشار باید بماند.

وی ادامه داد: پیروزی به معنای جنگ وعده‌ها و اینکه کدام وعده‌ها محقق می‌شود و  امروز دنیا فهمید آن اراده‌ای که باید بشار بماند بر اراده‌ای که باید بشار برود غلبه پیدا کرد و امروز بشار اسد ۹۵ درصد آرا را کسب کرد و مقتدرانه ماند.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی یادآور شد: سردار سلیمانی این چادر به آن چادر تمام گسل‌های اختلاف‌انگیز قومیت اعراب را دید و دیپلماسی مقاومت را شکل داد و امروز به شکل واحدی همه در اختیار جریان مقاومت قرار گرفت.

معافی با اشاره به دروغ بسیار بزرگ جریان لیبرال از بازرگان تا خاتمی، روحانی و ظریف، تصریح کرد: جریان دوگانه میدان و دیپلماسی گفتند سردار سلیمانی و شهیدان مدافعان برای منافع ایدئولوژیک سپاه وارد منطقه رفتند اما ما در وین برای معیشت داریم می‌جنگیم.

وی با طرح این سوال که اگر سردار سلیمانی نبود باید چکار می‌کردیم؟ گفت: کمترین دستاورد سردار امنیت است اما سقف دستاوردش این است که حتی سلطنت‌طلب‌ها هم سردار را تقدیس می‌کنند و می‌گویند  بعد از هخامنشیان، سلیمانی توانست ایرانی‌ها را دروازه مدیترانه برساند.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم  با بندر لاذقیه قرارداد بستیم که در واقع به پیشانی اروپا و شاخ آفریقا وصل است و این ابر ابریشم به برکت سردار سلیمانی محقق شد و صرفا با نگاه ایدئولوژیک در منطقه شکل نگرفتیم باید بگوییم لیبرال‌ها معطل هستند.

معافی با بیان اینکه دین و مردم در کنار هم برای جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت کرد، افزود: اینها اگر فاصله بگیرند دچار مشکل خواهیم شد از زمان انقلاب برای انتخاب دهیار تا رهبری رای‌گیری می‌کنند که این موضوع ایران را در جایگاه ششم دموکراسی در دنیا قرار داد.

 

وی با اعلام اینکه سردار جانش را برای امنیت ملت، معیشت و تولید قدرت کف دستش گرفت، خاطرنشان کرد: در این شرایط دشمنان می‌خواهند مردم از انقلاب مایوس شوند و در انتخابات دخالت نکنند و با ناکارآمدی می‌خواهند مردم را ناامید کند.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی در پایان گفت: استراتژی دشمن ایجاد ترس در میان مردم است ولی باید گفت ملت ما فداکار هستند و به حرمت خون شهدا و سردار سلیمانی از این مسائل هم عبور خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد