تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 11:14
کد خبر : 117796

اگر به کسی رای بدهیم که با ولی فقیه زاویه داشته باشد در آخرت باید پاسخگو باشیم

اگر به کسی رای بدهیم که با ولی فقیه زاویه داشته باشد در آخرت باید پاسخگو باشیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار علی رضا حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این همایش بر جایگاه رفیع و گرانسنگ شهید و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم و در آیه ۲۳ سوره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار علی رضا حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این همایش بر جایگاه رفیع و گرانسنگ شهید و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم و در آیه ۲۳ سوره احزاب می فرماید: (مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا) از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

ورزشکاران از جمله اقشاری هستند که با جود، سخا، مروت و جوانمردی با خدای خود عهد بستند؛ شهید زمانی نیا نیز از جمله ورزشکارانی بود که سرباز و یار سید شهدای مقاومت شهید سلیمانی بود و در رکاب آن شهید بزرگوار تا آخر همراه بود یا شهید اصغر پاشاپور که بعد از پرواز ملکوتی فرمانده خود تاب ماندن در این دنیا را نداشت و چهل روز بعد از شهادت فرمانده خود به او می پیوندد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه سخنان خود با بیان حدیثی از امیرالامومنین علی (ع) گفت: جایگاه شهید به قدری والا است که در روز محشر تمام پیامبران و انبیاء اگر سوار بر مرکب باشند به احترام شهدا از مرکب های خود پیاده می شوند.

وی افزود: در توصیف مقام و منزلت شهدا همین بس که این عزیزان در روز قیامت ۷۰ هزار نفر را شفاعت خواهند کرد و امام خمینی رحمه الله علیه نیز در وصف شهدا فرموند: شهدا شمع محفل بشریت هستند .

سردار حیدرنیا، در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را عرصه ای از جهاد دانست و گفت: اگر کسی توفیق حضور در جبهه های نبرد دوران دفاع مقدس یا دفاع از حریم آل الله را حاصل نکرد شرکت در انتخابات به مثابه جهاد در راه خدا و از اوجب واجبات است. وی با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی اخیر، ادامه داد: اگر به کسی که با آرمان های ولی فقیه زاویه داشته باشد رای بدهیم در آخرت باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب کاندیدای اصلح، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، نیز بر انتخابات فرد اصلح تاکید دارند و می فرمایند انتخابات یک روز است اما تاثیر آن سال ها بر زندگی مردم خواهد ماند. بنابر این جهاد امروز همه مردم شرک در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

سردار حیدرنیا در پایان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم همگان را برای شرکت در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح تشویق کنیم تا در قیامت مقابل شهدا خجل و شرمنده نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد