تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 13:14
کد خبر : 117662

۳۲ هزار نفر رای اولی در گلستان/ یک میلیون و ۳۰۰ هزار واجد شرایط رای در گلستان

۳۲ هزار نفر رای اولی در گلستان/ یک میلیون و ۳۰۰ هزار واجد شرایط رای در گلستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احسان مکتبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۸۴ صندوق شعبه اخذ رای و ۴۱ حوزه با حضور حدود ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی در گلستان آمادگی کامل برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احسان مکتبی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۸۴ صندوق شعبه اخذ رای و ۴۱ حوزه با حضور حدود ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی در گلستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم را دارند.
وی برگزاری انتخابات سالم را مهمترین وظیفه مدیران برشمرد و گفت: امروز براساس وظیفه باید تلاش کنیم تا انتخابات سالم در کمال امنیت و آرامش را برگزار کنیم و با افتخار و سربلندی مسوولیت را به دولت بعدی تحویل دهیم.

* مدیران باید تا آخرین لحظه که مسئولیت خدمتگزاری به مردم را دارند با ایثارگری و جدیت انجام دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه ما باید سیاست‌های شخصی خود و پستی خود را در بروکراسی اداری جا گذاشته و انتخابات را که مظهر انتخاب شهروندان در میان فهم‌های مختلف بوده را ارزش گذاشته و اجازه دهیم هر فردی که خود دوست دارند را برای خدمتگزاری انتخاب کنند.
وی خلا قدرت بعد از انتخابات را امری طبیعی دانست و افزود: بعد از هر انتخابات خلا در قدرت به وجود می‌آید که طبیعی بوده و مدیران باید تا آخرین لحظه که مسئولیت خدمتگزاری به مردم را دارند با ایثارگری و جدیت انجام داده و بار مسوولیت خود را به مدیر جدید تحویل دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه ۶ سال از هشت سال دولت فعلی در تحریم ناجوانمردانه بوده است، ابراز کرد: در اندیشه سیاسی قضاوت دولت باید منصفانه بوده و انصاف جایگاهی بالاتر از عدالت دارد، در طول هشت سال خدمت دولت مدت ۶ سال در تحریم‌های ناجوانمردانه بودیم و این تحریم‌ها فشار زیادی به دولت وارد کرد.

* گلزنی سردار آزمون در بازی ایران مقابل بحرین افتخاری برای مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا بود
وی ادامه داد: در میان این تحریم‌ها بلای جهان گیر کرونا نیز وارد شده و دولت تلاش کرد تا از فروپاشی وضعیت اقتصادی و اجتماعی در زندگی مردم جلوگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تصویب لایحه منطقه آزاد «اینچه‌برون» خاطرنشان کرد: تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون در کنار پیگیری استحصال نفت در گمیشان و زهکشی اراضی گلستان در معیشت ۱۰ سال آینده تاثیرگذار بوده و سبب تحول اقتصادی گلستان می‌شود.
مکتبی با اشاره به گلزنی سردار آزمون در بازی ایران مقابل بحرین گفت: تیم فوتبال ایران با ترکیبی از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف نشان داد که در قالب یک کالبد و با تلاش و هماهنگی می‌توان پیروز شد و گلزنی سردار آزمون در این مسابقه افتخاری برای مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا بود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد