تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 22:04
کد خبر : 117579

زاویه گرفتن علما از ولایت فقیه از راه‌های نفوذ دشمنان است

زاویه گرفتن علما از ولایت فقیه از راه‌های نفوذ دشمنان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام اکبر بیگلری بعد از ظهر امروز در همایش تخصصی اعضای شوراهای افتاء اهل سنت استان کردستان با موضوع آینده‌پژوهی و بررسی پیامدهایی افراط‌گرایی و تفریط دینی بر جامعه اسلامی«دین‌گریزی و دین‌ستیزی» که در سالن اجتماعات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام اکبر بیگلری بعد از ظهر امروز در همایش تخصصی اعضای شوراهای افتاء اهل سنت استان کردستان با موضوع آینده‌پژوهی و بررسی پیامدهایی افراط‌گرایی و تفریط دینی بر جامعه اسلامی«دین‌گریزی و دین‌ستیزی» که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب تمام ثروت‌های این مملکت به جیب دشمنان می‌رفت و راس این مملکت هم اجیر شده دشمنان بودد و هیچ اختباری از خود نداشت.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم‌تر است همه باید در این راستا هرچه در توان دارند بکار بگیرند.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان همدان با تاکید براینکه انقلاب مال روحانیت است و جامعه روحانیون به عنوان وارثان این نظام الهی باید پاسدار واقعی انقلاب باشند، عنوان کرد: در جبهه فرهنگی که امروز دشمنان به شدت ما را مورد هجمه قرار داده‌اند کار علما به عنوان پیشقراولان مقابله با دشمنان بسیار مهم است.

دشمنان دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند

وی تصریح کرد: هدف دشمن این است که انتخابات ۲۸ خرداد در ایران کم رنگ باشد و برای دستیابی به این هدف سعی دارند به نوعی نظام را ناکارآمد جلوه دهند این رسالت شماست که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ از بین نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تشویق و ترغیب کنید.

وی در ادامه به موضوع طلاق و آسیب‌های فردی و اجتماعی آن گریزی زد و گفت: موضوع طلاق خیلی در جامعه مشکل‌ساز شده شوراهای افتاء این موضوع را باید جدی بگیرند.

به گفته دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان همدان، بچه‌های طلاق بیشترین آسیب را می‌بینند کسانی که درگیر آسیب‌های اجتماعی می‌شوند را بچه‌های طلاق به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته وی، طلاق نسل‌ها را نابود می‌کند از این رو شوراهای افتاء باید در احکامی که در این راستا داده می‌شود دقت بیشتری صورت بگیرد.

دشمنان شکست خورده دنبال نفوذ هستند

وی با اشاره به اینکه یکی از اهدف دشمنان بحث نفوذ است و دشمنان شکست خورده در جنگ نظامی و تحریم‌ها دنبال نفوذ هستند، گفت: نفوذ بسترهایی دارد که یکی از بسترهای نفوذ این است که دشمنان دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان همدان اضافه کرد: در حالی که دشمن می‌خواهد انقلاب و نظام ما را به لحاظ کارآمدی زیر سوال ببرند که به برکت این نظام ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه ملی و جهانی دستبافته‌ایم.

وی اذعان کرد: ما در زمان جنگ حتی سیم خاردار نداشتیم ولی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

بیگلری با بیان اینکه الان ما در تسلیحات نظامی و موشک حرف در دنیا داریم، اضافه کرد: ما نباید از دشمنان غافل شویم استکبار دشمن قسم خورده ما است کسانی که دل خود را به برجام خوش کرده‌اند بدانند که خیری از این ناحیه به ما نمی رسد.

وی با بیان اینکه اعتماد به دشمنان اسلام و فقدان بصیرت، از راه‌های نفوذ دانست و گفت: امروز عده‌ای را علیه اسلام و مسلمین تحریک می‌کنند، دشمنان اسلام اسرائیل و حاکمیت آمریکا هستند ما باید دشمن را بشناسیم تا بتوانیم در برابر هجمه‌های آنان برخورد درستی داشته باشیم.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان همدان اذعان کرد: بصیرت یکی از ابزار پیشرفت ماست و بصیرت‌افزایی به عنوان یک اصل بسیار مهم باید مورد توجه فرار گیرد.

زاویه گرفتن علما از ولایت فقیه از راه‌های نفوذ است

وی خاطرنشان کرد: زاویه گرفتن علما از ولایت فقیه از دیگر بسترهای نفوذ است امروز دشمن با پرورش روحانی وهابی و سلفی روی این موضوع به شدت سرمایه‌گذاری کرده است.

وی افزود: عنایت ویژه برای ساماندهی حجره‌های سنتی در استان صورت بگیرد امروز دشمنان به شدت دنبال یارگیری از بین جوانان در استان‌های مرزی هستند.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت استان همدان افزود: علما مورد اعتماد مردم هستند هرچند دشمنان سعی دارند بین علما و مردم شکاف ایجاد کنند اما پشت و پناه مردم علما هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد