تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 11:14
کد خبر : 117467

رشد ۴۶ درصدی وقایع ازدواج در لرستان

رشد ۴۶ درصدی وقایع ازدواج در لرستان

علی‌اکبر باقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی و مقایسه تعداد ازدواج‌های ثبت شده دوماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد وقایع ازدواج دائم دوماه ابتدای سال، ۳۳۱۳ مورد بوده که در مقایسه با ۲۲۶۴ واقعه سال قبل شاهد رشد۴۶درصد بوده‌ایم.   وی بیان کرد: تعداد وقایع طلاق ثبت شده

علی‌اکبر باقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی و مقایسه تعداد ازدواج‌های ثبت شده دوماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد وقایع ازدواج دائم دوماه ابتدای سال، ۳۳۱۳ مورد بوده که در مقایسه با ۲۲۶۴ واقعه سال قبل شاهد رشد۴۶درصد بوده‌ایم.  

وی بیان کرد: تعداد وقایع طلاق ثبت شده  این دوماه در سطح استان ۵۵۵ مورد بوده که افزایش وقایع طلاق  نسبت به سال گذشته به همین نسبت ۱.۶ درصد بوده است.  

باقری گفت: این آمار بیان کننده این بوده که در سال جاری از ۳۳۱۳ واقعه ازدواج ۵۵۵ واقعه طلاق ثبت شده است.  

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان اضافه کرد: همچنین با توجه به اهمیت وافر نظارت و بازرسی و راستی آزمایی عملکرد واحدهای ثبتی در دوماه نخست سال جاری با ۱۹ مورد بازرسی رشد ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از دفاتر اسناد رسمی و تکریم متقاضی با ۴۷ مورد بازرسی در دو ماه سال، رشد ۲۳۶ درصد نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم و با ۱۶ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج ۲۳ درصد صعود و ۱۱ مورد بازرسی نیز از دفاتر ازدواج صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد