تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 8:09
کد خبر : 117238

عاملان شهادت سلیمانی به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات هستند

عاملان شهادت سلیمانی به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی شب یک شنبه در مراسم شام غریبان امام صادق (ع) که در حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ایمان که حاصل تفکر انسان است، اساس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی شب یک شنبه در مراسم شام غریبان امام صادق (ع) که در حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ایمان که حاصل تفکر انسان است، اساس ارزش ها بوده و لذا خداوند انسان‌های بی ایمان را بدترین موجودات معرفی کرده است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان گفت: عقل از نعمت‌های بسیار باارزش است و انسان به خاطر وجود این نعمت درونی خود و اطرافیانش را می‌تواند از خوبی‌ها بهره مند کند و بزرگترین نعمتی است که در درون وجود انسان قرار داده شده.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: در قرآن کریم قدردانی از نعمت‌های خداوند عشق به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت مکرمش نام برده شده است و دوست داشتن شیعیان و موالیان این حضرات قدردانی از نعمت بابرکت ولایت می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی با اشاره به اینکه اگر کسی به فکر مؤمنین نباشد باید به ایمان خود شک کند، گفت: الحمدلله ایران عزیز در رابطه با این موارد نمونه است، لذا توطئه‌های دشمنان اسلام به برکت این بصیرت و ولایتمداری مردم تاکنون نقش بر آب شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توطئه دشمنان بر عدم شرکت در انتخابات، گفت: دشمنان خدا امروز کسانی هستند که سعی دارند مسلمانان و شیعیان را آزار دهند؛ همان‌هایی که صدام را تشویق به جنگ علیه ایران کردند و تا صحرای طبس آمدند و ذلیل شدند و همان‌هایی که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند؛ امروز مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی برحذر می‌دارند.

وی در انتها تصریح کرد: آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اصل شرکت در انتخابات ضروری بوده و شرکت نکردن در انتخابات خواسته اول دشمن است و خواسته بعدی آنها این است که مردم به کسی رأی بدهند که با دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل دوستی کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد