تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 11:58
کد خبر : 117084

دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس کنیم

دشمنان را با حضور پرشور در انتخابات مایوس کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل پیش ازظهر پنجشنبه در نشست بصیرتی انتخابات با تاکید برهدایت مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات فراروی، خواستار برنامه ریزی برای مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی شد. وی به نقش گسترده مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل پیش ازظهر پنجشنبه در نشست بصیرتی انتخابات با تاکید برهدایت مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات فراروی، خواستار برنامه ریزی برای مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رأی شد.

وی به نقش گسترده مردم در مدیریت دوران دفاع مقدس افزود: حضور پرشور مردم در این دوران سبب شکست دشمن شده است و در دوران انتخابات نیز باید مشارکت گسترده و پرشور داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه به مدیری نیاز داریم که نقشه دشمن را تشخیص دهد و بفهمد، خواستار توجه به شاخص‌هایی که توسط مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح بیان شده است، شد و معیارهای شایسته گزینی را مدنظر قرار دهیم.

آیت الله توکل گفت: اگر فردی را انتخاب کنیم که مدیری بحران و یا اصلح نباشد، دچار آسیب و مشکل می‌شویم و باید بدانیم که انتخابات و انتخاب اصلح در سرنوشت ما بسیار تأثیرگذار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: اگر فرد مثبت و صالح را انتخاب کنیم برکاتش به مردم برخواهد گشت و اثرات و تبعات انتخاب نادرست نیز به مردم برخواهد گشت.

وی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: هرکس نگران سرنوشت خود است باید در انتخابات شرکت کند و گرانی سرسام آور قیمت‌ها ناشی از مدیریت ضعیف است و برای تغییر وضعیت باید حضوری پرشوری داشته باشیم.

آیت الله توکل با عنوان اینکه دشمن در تلاش است تا مردم حضوری کمرنگ در انتخابات داشته باشند، یادآور شد: باید با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مأیوس کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دشمن نسبت به برخی مسائل از جمله عفاف و حجاب نیز حساس است زیرا بی حجابی مقدمه سقوط هر کشوری به حساب می‌آید از این رو تمام سعی را کردند تا زنان ما را از حجاب دور کنند.

وی با اشاره به دشمنان تاکنون طرح‌های مختلفی را برای زمین زدن و ضربه زدن ایران اسلامی اجرا کرده است، افزود: آنان معتقدند اگر قرار است انقلاب را زمین بزنیم باید روی زنان و حجاب سرمایه گذاری کنیم و نسبت به ترویج بی حجابی اقدام کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد