کسب رتبه برتر سمنان در پاسخگویی به شکایات صنفی/ رضایتمندی ۸۱ درصدی در رسیدگی به شکایات
مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: بر اساس ارزیابیهای صورتگرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استانهای یزد، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بهطور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفتهاند. وی افزود:
مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: بر اساس ارزیابیهای صورتگرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استانهای یزد، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بهطور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفتهاند.
وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری ۳۹ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان، ۳۸ مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر بهعنوان یکی از اولویتهای این سازمان است.
یحیایی یادآور شد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی بهموقع به شکایات بسیار ضروری است.
او عنوان کرد: بر اساس ارزیابی انجامشده از سوی سازمان حمایت، میانگین زمان ثبت شکایت مردمی تا رسیدگی شدن شکایت در استان سمنان هفت روز است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: استان سمنان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات، با ۸۱ درصد رضایتمندی پس از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و مازندران در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰