تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 18:26
کد خبر : 116843

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان الکترونیکی شد

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان الکترونیکی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: برایند خدمت رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان باید سرعت گیرد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: برایند خدمت رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان باید سرعت گیرد و نباید تولیدکنندگان دغدغه ای به غیر از تولید و توجه به کیفیت کالاهای در دست ساخت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با تسهیل روند اداری اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و طرح های توسعه ای در استان سمنان شتاب گیرد و نباید سرمایه گذار کنار اتاق های کارشناسان و مدیران حوزه صنعت و معدن معطل بماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در پیگیری مسایل اقتصادی باید فعالان اقتصادی در اتاق کار خود بر روند تولید و کار خود نظارت داشته باشند و به صورت سیستمی مشکلات بنگاه های اقتصادی برطرف شود.

شریفی نژاد اضافه کرد: از طریق سامانه فرایند مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان بررسی خواهد شد و دستگاه های اجرایی مربوط باید برای درج عملکرد، در کمترین زمان ممکن برای گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان اقدام کنند.

وی خاطر نشان‌کرد: هدف از برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برداشتن موانع فراروی تولید است و از تمام مدیران دستگاه های اجرایی می خواهم ماده ۶۱ قانون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را با دقت مطالعه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد : اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان براساس قانون در بحث بهبود شاخص کسب و کار اقدامات لازم را انجام و جمع بندی کند.

وی گفت: گزارش سه ماهه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تدوین و در جلسه آینده ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه قطعی برق باعث مشکلات زیادی برای کارخانه ها و تولیدکنندگان شده است، گفت: سوخت رسانی موقت به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان از سوی شرکت پخش و فرآورده نفتی اجرا شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد