تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 7:55
کد خبر : 11655

دعواها و نزاعهای سیاسی از عاشورا درس بگیرد

دعواها و نزاعهای سیاسی از عاشورا درس بگیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه شنبه در دیدار اعضای پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی  گفت: اگر نهضت عاشورا نبود، امروز خبری از توحید، عبادت و عبودیت خداوند تبارک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه شنبه در دیدار اعضای پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی  گفت: اگر نهضت عاشورا نبود، امروز خبری از توحید، عبادت و عبودیت خداوند تبارک و تعالی نبود.

وی عاشورا و کربلا را رمز بقای اسلام و خدا محوری را از جمله پیامهای کربلا و عاشورا دانست و گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برخلاف تصور برخی تنها متعلق به شیعه و اسلام نیست، بلکه متعلق به بشریت و همه انسانهای جهان است.

به گفته وی،در آینده نه تنها ایران و کشورهای اروپایی بلکه همه کره زمین حسینی خواهند شد چون امام حسین (ع) تمام سرمایه اش برای شجره توحید، هزینه کرد.

امام جمعه کاشان، کربلا و عاشورا را سرمایه بزرگی برای اسلام بیان کرد و گفت: نتوانسته ایم به درستی از این سرمایه عظیم بهره ببریم چون اگر فرهنگ توحیدی کربلا در جامعه حاکم شود، دعواها و نزاعهای سیاسی از جامعه کنار می رود.

آیت الله نمازی، گریه زمین و آسمان و انس و جن در روز عاشورا بر مظلومیت امام حسین (ع) را دارای رمز و راز تاکیدکرد و گفت: این همان رابطه بین حبیب و محبوب است که همگان سرور و سالار شهیدان (ع) را به عنوان رهبر می‌شناسند.

وی با تاکید بر اینکه آینده جهان از آن اسلام ناب محمدی است تصریح کرد: کار نباید برای ریاست، مدیریت و جاه طلبی باشد بلکه باید برای رضای خدا و خلق خدا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، پیاده روی خیل عظیمی از زائران حضرت امام حسین (ع) را انقلاب دانست و گفت: اسراری در این انقلاب نهفته و آغازی است که پایان آن ظهور امام زمان (عج) است.

آیت الله نمازی، اظهارداشت:خداوند سبحان به قلب رهبر معظم انقلاب وحی کرد تا با تدبیر معظم له مسئولان تشرف مردم به کربلا معلی را آسان سازی کنند.

وی، به لرزه درآوردن کاخ سیاه واشنگتن با شعاع جهانی هدفها و آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را  تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان همه ملاک‌ها و معیارهای جهانی را بر هم ریخته به گونه ای که معاون های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا یکی پس از دیگری استعفا می‌دهند و این مهم وعده خدا در قرآن کریم است که آینده جهان از امام حسین (ع) است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد