تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 7:36
کد خبر : 11652

کاهش طلاق در هرمزگان

کاهش طلاق در هرمزگان

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فرزاد افشاری پور مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان گفت:در این مدت ۹۲۳ واقعه طلاق در هرمزگان به ثبت رسیده است. وی افزود:نرخ کشوری طلاق به ازای هر هزار نفر ۲ و یک دهم درصد و در استان هرمزگان به ازای هر هزار نفر یک و پنج دهم

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فرزاد افشاری پور مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان گفت:در این مدت ۹۲۳ واقعه طلاق در هرمزگان به ثبت رسیده است.
وی افزود:نرخ کشوری طلاق به ازای هر هزار نفر ۲ و یک دهم درصد و در استان هرمزگان به ازای هر هزار نفر یک و پنج دهم درصد است.
افشاری پورگفت:در در این مدت امسال همچنین ۶ هزار و ۴۰۰ مورد واقعه ازدواج در هرمزگان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نداشته است.
مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان افزود: میانگین نرخ ازدواج در کشور به ازای هر هزار نفر هشت و۶ دهم درصد و در هرمزگان هشت و ۲ دهم درصد در هزار نفر بوده که در این رابطه هرمزگان رتبه ۱۹ را در کشور دارد.
فرزاد افشاری پور گفت: در این مدت ۱۶ هزار و ۸۱۳ واقعه ولادت و ۲ هزار و ۶۰۵ واقعه فوت ثبت شده است.
وی افزود: استان هرمزگان با میانگین سنی ۲۶ سال بعد از سیستان و بلوچستان در رده دوم استان‌ های جوان کشور قرار دارد.
مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان گفت: نام های فاطمه ، زهرا و مریم برای دختران و نام های محمد، علی و امیر علی برای پسران بیشترین انتخاب والدین این استان برای نام های نوزادانشان در ۵ ماه امسال بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد