تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 6:02
کد خبر : 11630

بی تفاوتی افراد محجبه بر بی حجابی دامن می زند

بی تفاوتی افراد محجبه بر بی حجابی دامن می زند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشته شیر مراد مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در گفتگو با صبریه اظهار داشت: تغییر دادن نگرش دختران جوان به مقوله محجبه بودن  و القای تفکر اینکه  حجاب یک عقب ماندگی است یک خطر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشته شیر مراد مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در گفتگو با صبریه اظهار داشت: تغییر دادن نگرش دختران جوان به مقوله محجبه بودن  و القای تفکر اینکه  حجاب یک عقب ماندگی است یک خطر جدیست که باید در تغییر این نگرش کوشید.

  

وی ادامه داد: بی توجهی و بی تفاوتی  افراد محجب به اشاعه ی بدحجابی یک آسیب جدی و کلی است  و باعث می گردد که حجاب کم اهمیت تر جلوه کند پس لازم است که به  معرفی حجاب به عنوان عامل برتر کوشا باشیم.

  

شیرمراد افزود: دشمنان با هدف گرفتن حجاب زنان جامعه ما در واقع قلب خانواده را هدف قرار داده اند و از هم پاشی کانون پر اهمیت خانواده محقق شدن اهداف دشمنان  است.

 

وی گفت: بی توجهی و بی تفاوتی قشر مذهبی و محجبه به امربه معروف و نهی از منکر با موضوع عفاف و حجاب در واقع میدان را در اختیار برنامه های دشمنان ضد حجاب قرار دادن است پس باید افراد محجبه همگام باهم با امربه معروف و نهی از منکر ،بدحجابی را ریشه کن کنیم.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد