تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 17:50
کد خبر : 116062

بسیج سازندگی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند

بسیج سازندگی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند

سردار غلامرضا سلیمانی، امروز پنج شنبه ۶ خرداد در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای گزخت  شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برنامه ما ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی جدید است که عمدتا در مناطق روستایی و قطب‌های زنجیره تولید و عمدتا هم اشتغال مولد است. به گزارش مجمع رهروان امر

سردار غلامرضا سلیمانی، امروز پنج شنبه ۶ خرداد در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای گزخت 
شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برنامه ما ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی جدید است که عمدتا در مناطق روستایی و قطب‌های زنجیره تولید و عمدتا هم اشتغال مولد است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی مشارکت در برنامه‌های محرومیت زدایی و سازندگی در کشور را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح‌ها به ویژه در مناطق محروم و در موضوعات زیرساختی مانند آب رسانی آموزش بهداشتی جاده و راه‌های روستایی و ساخت محرومان اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ امروز در شهرستان زیرکوه ۷۳ طرح عمرانی و محرومیت زدایی و ۲۸۵ کارگاه کمک اشتغال خرد و خانگی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و رئیس بسیج سازندگی کشور به بهره برداری رسید.

آبرسانی به روستای عشایری گزخت، نمایشگاه صنایع دستی عشایر و صندوق قرض الحسنه روستایی عشایر روستای گزخت و طرح مرمت قنات و کانال انتقال آب روستای هاداب کبودان زیرکوه از جمله طرح‌های محرومیت زدایی بود که امروز باحضور سردار سلیمانی و سردار زهرایی در شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها و کارگاه‌های کمک اشتغال خرد خانگی، ۱۵ میلیارد تومان از سوی بسیح سازندگی هزینه شده است.

انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد