تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 8:22
کد خبر : 115963

بنگاه‌های زودبازده زمینه مهاجرت معکوس به روستاها را فراهم می‌کنند

بنگاه‌های زودبازده زمینه مهاجرت معکوس به روستاها را فراهم می‌کنند

– اخبار استانها – محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: یکی از مسائلی که در حوزه برطرف کردن معضلات تولید می‌تواند اثرگذار باشد این است که بتوانیم در حوزه تولید روستایی توانمندسازی صورت دهیم. رئیس کمیته رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه روستایی طی سال‌های اخیر

– اخبار استانها –

محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: یکی از مسائلی که در حوزه برطرف کردن معضلات تولید می‌تواند اثرگذار باشد این است که بتوانیم در حوزه تولید روستایی توانمندسازی صورت دهیم.

رئیس کمیته رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه روستایی طی سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که با ایجاد بنگاه‌های کوچک و زودبازده زمینه مهاجرت معکوس فراهم شده و باید این تجربه گسترش پیدا کند.

زنگنه بیان کرد: دستگاه‌های متولی همچون بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی و دهیاری‌ها باید پای کار بیایند تا بتوان در حوزه توسعه و تولید روستایی اتفاقات بزرگ را رقم زد.

اهدای نشان ممتاز بنگاه برتر به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایرانظرفیت بنگاه‌های کوچک غرب استان خراسان رضوی مغفول مانده استتقدیر از مدیر عامل گروه صنعتی بارز در همایش تجلیل از بنگاه های اقتصادی برتر

وی گفت: در حوزه زیرساخت‌ها  اعتبارات معضلات متعددی در روستاها وجود دارد و همین مسئله سبب شده در سال‌های اخیر با کاهش جمعیت روستایی روبرو شویم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این برخی قوانین نیز با پیامدهایی که رقم می‌زنند موانعی برای روستائیان ایجاد می‌کنند و در مقابل قوانین خوبی نیز داریم که متولیان به خوبی و به درستی به آن عمل نکرده‌اند و بعضا نیز شاهد تعدد دستگا‌ه‌های متولی در حوزه روستایی هستیم که به نوبه خود معضلات مضاعفی را صورت می‌دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد