تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 16:08
کد خبر : 115907

تزریق ۶۵۰۰ دُز واکسن کرونا در تویسرکان

تزریق ۶۵۰۰ دُز واکسن کرونا در تویسرکان

سیدابراهیم طواف‌زاده امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در تویسرکان از جذب دو متخصص طب اورژانس برای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان سردار سلیمانی به خاطر تمام شدن طرح متخصص طب اورژانس، بدون متخصص مانده بود بر همین اساس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادن فراخوان از سوی شهرستان برای جذب نیرو

سیدابراهیم طواف‌زاده امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در تویسرکان از جذب دو متخصص طب اورژانس برای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان سردار سلیمانی به خاطر تمام شدن طرح متخصص طب اورژانس، بدون متخصص مانده بود بر همین اساس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادن فراخوان از سوی شهرستان برای جذب نیرو اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون دو پزشک متخصص طب اورژانس در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و دو متخصص طب اورژانس در بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی به بیماران خدمات‌دهی دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با اشاره به جذب سه پزشک عمومی با توجه به نیاز شهرستان افزود: پس از تلاش و پیگیری‌های لازم خوشبختانه وضعیت پزشکان برای ماندگاری در شهرستان تویسرکان نسبت به کل استان بهتر شده است.

وی درباره وضعیت بیمارستان‌ و کرونا با اشاره به اینکه با فروکش شدن پیک چهارم کرونا بخش کرونا در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بخش ۲ و ۳ کرونا در بیمارستان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی تویسرکان تعطیل شدند و اکنون تنها یک بخش کرونا فعال داریم گفت: عواقب پیک چهارم کرونا به حدی بالاست که وضعیت کرونا را همچنان نارنجی نگه داشته است.

طواف‌زاده با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی که در پیک چهارم کرونا یاریگر کادر درمان بودند یادآور شد: اغلب کادر درمان سر کار برگشتند و اکنون تحت فشار نیستیم و کمبودی هم نداریم.

وی ادامه داد: رده سنی فوتی کرونا خیلی پایین آمده اما اینکه روزانه تعداد فوتی‌ها خیلی بالا باشد نه این طور نیست، در تویسرکان حتی در شرایط سخت پیک چهارم کرونا بالاترین آمار فوتی زیر پنج نفر بود، در حال حاضر هم شاید هر دو الی سه روز یک نفر فوتی داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان با بیان به اینکه ورود و خروج مسافر در حد معمول مشکلی ایجاد نمی‌کند اما این امر در زمان‌های مانند ایام تعطیلات عید نوروز که بیش اندازه بود و حلقه‌های اتصال بیش از ۱۰ برابر شده بود، باید کنترل شود تاکید کرد: تجمع، کانون اصلی شیوع ویروس کرونا است که نمونه بارز آن در برنامه‌های مثل بازار عید، صف‌های مرغ، دفاتر پیشخوان و… را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه اگر دولت بتواند برای تعطیلات برنامه داشته باشد ویروس کرونا کنترل و چیزی شبیه پیک چهارم کرونا رخ نخواهد داد تصریح کرد: مردم همچنان برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه باید ماسک بزنند و فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

طواف‌زاده با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون کرونا با کادر درمان سپس اورژانس و هم‌اکنون برای سالمندان گفت: از حدود ۶ هزار و ۸۰۰ دُز واکسن دریافتی تاکنون حدود ۶ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا بین جامعه هدف در شهرستان تویسرکان تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالمندان بالای ۷۰ سال برای تزریق واکسن کرونا می‌توانند به مراکز بهداشت در سطح شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد