تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 11:23
کد خبر : 115817

یادمان "سردار هور" از سوی سازمان آرامستان‌های اهواز تکمیل می‌شود

یادمان "سردار هور" از سوی سازمان آرامستان‌های اهواز تکمیل می‌شود

– اخبار استانها – موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: یادمان سردار هور شهید علی هاشمی با تاکید شهرداری در یادمان شهدا تکمیل می شود. وی افزود: این یادمان شهید در سال‌های گذشته پیشرفت کاری مناسبی نداشته و با تاکید شهرداری الان سرعت مناسبی گرفته و امیدواریم به زودی این

– اخبار استانها –

موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: یادمان سردار هور شهید علی هاشمی با تاکید شهرداری در یادمان شهدا تکمیل می شود.

وی افزود: این یادمان شهید در سال‌های گذشته پیشرفت کاری مناسبی نداشته و با تاکید شهرداری الان سرعت مناسبی گرفته و امیدواریم به زودی این یادمان تکمیل شود. این سازمان با تمام ظرفیت دنبال تحویل این یادمان است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز درباره تندیس شهید سبحانی نیز گفت: تندیس این شهید بزرگوار نیز مجوز لازم را اخذ کرده و با محوریت سازمان در پارک شهید سبحانی راه اندازی می‌شود.

یادمان شهدای غواص و گمنام شیراز رونمایی شداز تجلیل اسوه‌های ماندگار تا رونمایی یادمان شهدای ناجا+تصاویرساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای خلیج فارس در هرمزگان پیگیری می‌شودروایت تسنیم از روز خونین مشهد در تاریخ انقلاب؛ چرا یادمان شهدای ۱۰ دی ساخته نشد؟یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج به‌زودی افتتاح می‌شود

 وی بیان داشت: سازمان در کنار این فعالیت فرهنگی به ماموریت سازمانی خود نیز به شکل دقیق پرداخته و با هماهنگ بهداشت و برای حفاظت از پرسنل این سازمان مقابل کرونا، مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای غسال‌ها صورت گرفت.

خنافره به مسئله هویت بخشی و ارتقا معنوی گلزار شهدای اهواز تاکید کرد: برای هویت بخشی به گلزار شهدا به عنوان یک سرمایه معنوی و اجتماعی چندین نشست هم افزایی با علما و نخبگان شهری برگزار شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد