تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 10:20
کد خبر : 115795

مکان‌یابی ۲۰ نقطه از شهر ایلام برای احداث مسجد و مکان مذهبی

مکان‌یابی ۲۰ نقطه از شهر ایلام برای احداث مسجد و مکان مذهبی

حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی عزیزی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در شهر ایلام در برخی محلات و خیابان‌ها مسجد و مکان مذهبی وجود ندارد و یا اینکه فاصله زیادی با مکان‌های مذهبی دارند و بارها شاهد درخواست‌های مردمی در این زمینه بوده‌ایم. وی گفت: برای پاسخ به این درخواست‌ مردمی کمیته‌ای تشکیل و ۲۰

حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی عزیزی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در شهر ایلام در برخی محلات و خیابان‌ها مسجد و مکان مذهبی وجود ندارد و یا اینکه فاصله زیادی با مکان‌های مذهبی دارند و بارها شاهد درخواست‌های مردمی در این زمینه بوده‌ایم.

وی گفت: برای پاسخ به این درخواست‌ مردمی کمیته‌ای تشکیل و ۲۰ نقطه از شهر ایلام شناسایی شده و امیدواریم با همکاری راه و شهرسازی در واگذاری زمین و شهرداری ایلام در تسهیل این امر و کمک‌های مردمی و خّیرین در آینده نردیک شاهد ساخت مساجد و مکان‌های مذهبی بیشتری باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خواستار توجه جدی به این موضوع در طرح تفصیلی شهر شد و تاکید کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری در این ۲۰ نقطه از شهر بتوانیم به این مطالبات مردم پاسخ دهیم.

عزیزی از بهره‌برداری از شبستان امامزاده علی‌صالح(ع) شهر ایلام نیز در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با پایان کرونا شاهد برگزاری جشنی باشکوه در این مکان مقدس باشیم.‌

انتهای پبام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد