تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 13:46
کد خبر : 115644

رزمندگان فلسطینی فهمیدند که مذاکره در میدان رقم می‌خورد

رزمندگان فلسطینی فهمیدند که مذاکره در میدان رقم می‌خورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور در حاشیه پانزدهمین گردهمایی «فاتحان خرمشهر» اظهار کرد: در این محاصره اخیر غزه، جهان فهمید که حساب مذاکره در میدان مشخص می‌شود و رزمندگان فلسطینی فهمیدند که بدون داشتن برگه برنده، مذاکرات به نتیجه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور در حاشیه پانزدهمین گردهمایی «فاتحان خرمشهر» اظهار کرد: در این محاصره اخیر غزه، جهان فهمید که حساب مذاکره در میدان مشخص می‌شود و رزمندگان فلسطینی فهمیدند که بدون داشتن برگه برنده، مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد و برای اولین بار از سوی فلسطین سه هزار موشک شلیک شد و دنیا فهمید که حباب دروغ پراکنی اسرائیل شکسته شده است.

وی با یادآور شدن حملات رژیم صهیونیستی به سردار سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای کشور، بیان کرد: بعد از حملاتی رژیم صهیونیستی که باعث شهادت سردار قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای شده است عده‌ای از سران عربی از روی ترس به سمت آنها رفتند اما پس از اتفاقات اخیر نخستین کسانی که از اسرائیل فرار کردند، آمریکایی‌ها بودند که قرار بود از آنها حمایت کنند و اکنون شاهد مهاجرت معکوس در رژیم صهیونیستی هستیم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با تأکید بر اینکه دفاع و مقاومت در خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی الگویی برای تمام مظلومان جهان است، گفت: مدل مقاومت خرمشهر، مدلی است که همه مقاومت باید به آن برسند تا تسلیم استکبار و هم‌پیمانان نشوند و یکی از درس‌های این مدل آن است که باید با داشته‌های خود وارد جنگ نابرابر شد.

وی ادامه داد: چرا که در آن دوران جوانان، مراکز آموزش را تعطیل کردند و در روزهای سخت ایستادند؛ روزهایی که مایه افتخار است در آن روزها جوانان با همه وجود در مقابل ارتش بعث مقاومت کردند و تنها چیزی که باعث دلگرمی آنها بوده است، مسجد جامع خرمشهر بود.

سردار شاهوار پور به یادآوری خاطرات دوران مقاومت و پیروزی در خرمشهر پرداخت و گفت: در آن روزهای سخت، روزهایی که امنیت و آسایش کشور با تجاوز و تعدی دشمنان به خطر افتاده بود، دشمن برای به ذلت کشاندن مردم ایران اسلامی و برای اینکه ایران را تسلیم خواسته‌های شیطانی خود کند در حوزه راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی یک برنامه جامعی را برای محو انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بود.

وی افزود: دشمنان آن روز با تمام امکانات و تجهیزات و ابزار به جنگ ما آمده بودند و با وجود اینکه مردم ایران از یک دوره بسیار سخت و مشقت‌بار به دنبال آسایش و آرامش بودند اما دشمنان از شهید کردن مردم بی‌دفاع در شهرهای خرمشهر، دزفول، هویزه، بستان، قصر شیرین، مهران یا مجروح کردن و تخریب مزارع و کارخانه‌ها دریغ نمی‌کردند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با تأکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر کار آسانی نبود، اظهار کرد: رزمندگان اسلامی با اقتدار، صلابت، یکدلی، وحدت و با هدایت‌های رهبری امام (ره) توانستند آن حماسه بزرگ را خلق کنند و امروز ما از آن نعمت حماسه‌آفرینی‌ها و امنیتی که برای ما ایجاد کردند، بهره‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان حماسه‌آفرینان بود، افزود: امروز نباید از فراموش کرد که این امنیت، آسایش مملکت و این مرزوبوم امانتی است که با هزینه‌های سنگین به اینجا رسید و امروز باید آن را پاس بداریم.

سردار شاهوار پور در ادامه به مشکلات بسیار مردم خرمشهر اشاره کرد و گفت: امروز مردم خرمشهر چشم به راه خدمات هستند که دولتمردان و نظام باید برای رفع مشکلات و مسائل و گرفتاری‌های آنها تلاش و کاری انجام دهد چرا که مردم شایسته این خدمت هستند.

وی افزود: امروز شأن و حق مردم خرمشهر این میزان از نارسایی و مشکلات نیست؛ البته مسئولان نیز در تلاش برای رفع مشکلات آنها هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد