تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 12:12
کد خبر : 115610

سردار فدوی: کمک به مسلمانان مظلوم تکلیف است/ حمایت از جبهه مقاومت ادامه دارد

سردار فدوی: کمک به مسلمانان مظلوم تکلیف است/ حمایت از جبهه مقاومت ادامه دارد

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه فلسطین اظهار کرد: این پیروزی عنایت خداوند برای مقاومت در مقابل ظلم است. وی گفت: همه ما در پیروزی بر مستکبرین کودک‌کش خوشحال هستیم، مردم مقاوم فلسطین به تکالیف خود

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه فلسطین اظهار کرد: این پیروزی عنایت خداوند برای مقاومت در مقابل ظلم است.

وی گفت: همه ما در پیروزی بر مستکبرین کودک‌کش خوشحال هستیم، مردم مقاوم فلسطین به تکالیف خود عمل، ضد ظلم و ضداستکبار مقاومت داشته و خداوند به آن‌ها پیروزی عنایت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به ادامه حمایت‌های جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت در فلسطین عنوان کرد: تا هر زمانی که خداوند به ما توفیق دهد این کار انجام داده و حتماً مسر هستیم که ادامه دهیم.

سردار فدوی درباره پاسخ به درخواست کمک مسلمانان خاطرنشان کرد: خداوند سبحان در قرآن می‌فرمایند «زمانی که ندای کمک خواستن مسلمانان به گوش برسد و کمک نکنید، مسلمان نیستید» و این خیلی صریح، واضح و تکلیف ما است.

وی تأکید کرد: تا زمانی که ندای درخواست کمک وجود داشته باشد ما دریغ نخواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد