تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 16:19
کد خبر : 115240

تجلیل از دختر سردار «شهید بروجردی» در دارالمؤمنین تهران

تجلیل از دختر سردار «شهید بروجردی» در دارالمؤمنین تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس: این مراسم با حضور محمدحسن افضلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴، سمیه بروجردی مشاور شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد. شهردار منطقه ۱۴ با گرامیداشت سالروز شهادت این سردار و تبریک سالروز فتح خرمشهر، شهید بروجردی را نجات‌بخش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس: این مراسم با حضور محمدحسن افضلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴، سمیه بروجردی مشاور شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۴ با گرامیداشت سالروز شهادت این سردار و تبریک سالروز فتح خرمشهر، شهید بروجردی را نجات‌بخش و یادآور یک اندیشه بزرگ نامید؛ نامی که هنوز برای مردمان کردستان آرامش می‌آورد.

مصطفی پور در ادامه بابیان اینکه اقدامات تأثیرگذار و شجاعانه شهید «محمد بروجردی» در جریان نهضت انقلاب اسلامی، از این جوان انقلابی، شخصیتی مبارز و مقاوم ساخت و در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تأثیر را گذاشت، اظهار داشت: محمد بروجردی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، به‌عنوان مسئول حفاظت از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی منصوب شد و مدتی بعد یکی از ۱۲ نفری شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان‌گذاری کردند.

پس از توطئه‌های ضدانقلاب در غرب کشور، در آزادسازی مناطق زیادی از چنگال جدایی‌طلبان نقش مهمی ایفا کرد و با منش انسان‌دوستانِ و روح بزرگ خود، در دل مردم کردستان جای بازکرده و به‌عنوان «مسیح کردستان» لقب گرفت.

افضلی رئیس امور ایثارگران مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴ شهر تهران نیز در این مراسم بابیان اینکه دلاورمردانی که همواره برای امنیت میهن اسلامی جان‌فشانی می‌کنند، درس آموخته مکتب بروجردی‌ها هستند، ضمن تبریک به دختر شهید بروجردی، از شهردار منطقه ۱۴ برای برگزاری مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا قدردانی کرد.

سمیه بروجردی دختر شهید بروجردی نیز در این مراسم با نقل خاطراتی از پدر، اخلاق، معرفت و مردم‌داری شهید بروجردی را از خصایص بارز و دلیل محبوبیت وی برشمرد.

وی افزود: شهید بروجردی‌ها با انقلاب بیعت کردند و تا پای جان ایستادگی کردند، امیدواریم ما نیز در این بیعت ماندگار باشیم.

شهردار منطقه ۱۴، در پایان همکاری با دختر شهید بروجردی را افتخاری برای مدیریت شهری منطقه دانست و بابیان اینکه شهدا چراغ راه زندگی همه ما هستند، به نمایندگی از مردم دارالمؤمنین تهران با قدردانی و تجلیل از دختر شهید بروجردی یاد و خاطره سردار شهید را زنده و گرامی داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد