تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 14:54
کد خبر : 115217

عملکرد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان در سال گذشته موفق بود

عملکرد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان در سال گذشته موفق بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: طی سال گذشته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با قوت خوبی برگزار شد. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: طی سال گذشته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با قوت خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه طی سالجاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با قوت بیشتری برگزار می‌شود، اظهار کرد: عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته موفق بود و این موفقیت مرهون داشتن نقشه راه بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک نقشه راه مدون برای عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهیه شود، گفت: با وجود این نقشه راه برنامه‌ها و پیگیری‌ها برای رسیدن به نتایج عملیاتی، بر آن اساس باشد.

حقیقی با بیان اینکه امروز یکی از اشکالاتی که در استان شاهد آن هستیم این است که با وجود تولید کالاهای همتراز در استان، تولیدات از دیگر جاها تهیه می‌شود، ابراز داشت: در شرایط مساوی اولویت خرید کالا برای طرح‌ها و پروژه‌های همچون مسکن ملی، باید از محصولات تولیدکنندگان داخل استان باشد.

وی ابراز داشت: باید جلسات تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی برگزار شود تا مشکلات از نزدیک رصد شود.

استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته با فعالیت خوبی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی تعطیل زیادی وارد چرخه تولید شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد