تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 23:03
کد خبر : 114775

امنیت پایدار کردستان مرهون جانفشانی پاسداران انقلاب اسلامی است/ایمان، علم و نظم از ویژگی‌های اخلاقی شهید شکیبا سلیمی بود

امنیت پایدار کردستان مرهون جانفشانی پاسداران انقلاب اسلامی است/ایمان، علم و نظم از ویژگی‌های اخلاقی شهید شکیبا سلیمی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قروه، سردار محمدحسین رجبی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید شکیبا سلیمی در شهر سریش‌آباد اظهار داشت: شهید سلیمی پاسداری با ایمان، مومن به ارزش‌های دین، فداکار و معتقد و علاقه‌مند به توسعه آموزه‌های دین بود. سردار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قروه، سردار محمدحسین رجبی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید شکیبا سلیمی در شهر سریش‌آباد اظهار داشت: شهید سلیمی پاسداری با ایمان، مومن به ارزش‌های دین، فداکار و معتقد و علاقه‌مند به توسعه آموزه‌های دین بود.

سردار رجبی در ادامه افزود: شهید سلیمی تحصیلکرده و آشنا به آموزه‌های اداره یگان‌های نظامی سپاه بود و جغرافیای انسانی استان و وظایف خود را به خوبی می‌شناخت و فردی با انضباط بود که ایمان، علم و نظم در وجود این شهید والامقام موج می‌زد.

وی در ادامه تصریح کرد: وجود چنین پاسدارانی در جهان امروز یک لشکر بسیار بزرگ را شکل می‌دهند که لرزه به اندام دشمنان اسلام می‌اندازند و شهید سلیمی نیز جزو چنین پاسداران بود.

سردار رجبی ضمن تبریک و تسلیت به مردم شهیدپرور کردستان گفت: امنیت پایدار حاکم بر کردستان مرهون جانفشانی پاسداران انقلاب اسلامی است که خاضعانه در راه جمهوری اسلامی ایران و امنیت آن خدمت می‌کنند.

سال گذشته در چنین ایامی در ماه مبارک رمضان، در پی درگیری رزمندگان سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی ضدانقلاب در دیواندره، سرباز ولایت شکیبا سلیمی فرمانده شجاع و دلیر پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان، به‌ همراه جعفر نظام‌پور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضدانقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

اولین سالگرد شهادت این بزرگمرد انقلاب با حضور فرماندهان سپاه و مردم شهیدپرور در شهر سریش آباد برگزار شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد