تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 19:59
کد خبر : 114749

اگر حمایت‌های قضایی نبود امروز شاهد بیکاری کارگران کارخانه کاسپین فولاد خرمدشت بودیم

اگر حمایت‌های قضایی نبود امروز شاهد بیکاری کارگران کارخانه کاسپین فولاد خرمدشت بودیم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد آریا گفت: سال گذشته شرکت کاسپین فولاد خرمدشت با مشکلات گوناگونی از جمله تسهیلات بانکی و مشکلاتی در حوزه آب و برق مواجه بود. این مشکلات که مهم‌ترین آن تسهیلات بانکی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد آریا گفت: سال گذشته شرکت کاسپین فولاد خرمدشت با مشکلات گوناگونی از جمله تسهیلات بانکی و مشکلاتی در حوزه آب و برق مواجه بود. این مشکلات که مهم‌ترین آن تسهیلات بانکی بود باعث شد تا تولید با مانع‌های زیادی رو به رو باشد.

مدیرعامل شرکت کاسپین فولاد خرمدشت با اشاره به اینکه پس از اطلاع یافتن این مشکلات به مرجع قضایی، دادستانی تاکستان اقدامات مهم، قاطع و با سرعتی جهت رفع مشکلات صادر کرد، افزود: با حضور مرجع قضایی در شرکت بلافاصله اقدامات لازم برای رفع موانع تولید آغاز و به سرعت تمام مشکلات مان برطرف شد.

رئیس قوه قضائیه: در کشور بن بست نداریم /‌ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود / بانک‌ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارندبازدید آیت الله رئیسی از کارخانه کیوان همدان/ کارخانه کیوان از حالت تعطیلی خارج شود+تصاویرموافقت وزارت صمت با راه‌اندازی کارخانه فولاد در اردبیل/۱۲۰۰ نفر صاحب شغل می‌شوند

وی با بیان اینکه اگر مجموعه اقدامات قضایی نیود امروز شاهد بیکاری برخی از کارگران بودیم، تاکید کرد: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که از سوی دادستانی تاکستان صورت گرفت امروز نه تنها از بیکاری کارگران جلوگیری به عمل آمد بلکه توانستیم ۴۰ نیروی جدید را هم جذب کنیم.

آریا با قدردانی از حمایت های قضایی صورت گرفته برای حمایت از تولید این شرکت، تاکید کرد: متاسفانه پاره ای از مسئولین قول هایی در زمینه رفع موانع تولید به این شرکت دادند اما عملیاتی نشد ولی با ورود مسئولان قوه قضاییه مشکلات با سرعت مرتفع گردید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد