تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 6:02
کد خبر : 11471

معروف را بشناسید

معروف را بشناسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، "رئیس‌جمهور در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، ضمن امیدپراکنی در سطح جامعه، از تغییر نگاه جهانیان نسبت به ایران خبر داد. وی افزود: اگر مردم ببینند کسی سد معبر کرده همه داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، "رئیس‌جمهور در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، ضمن امیدپراکنی در سطح جامعه، از تغییر نگاه جهانیان نسبت به ایران خبر داد.

وی افزود: اگر مردم ببینند کسی سد معبر کرده همه داد می‌زنند که آقا چرا راه را بند آوردی و بستی؛ این نهی از منکر و امر به معروف است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: باید همه معروف را بشناسند."

به دنبال همین تغییر نگرش جهانیان نسبت به ایران و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تنی چند از هموطنانمان ضمن رساندن سلام به بقیه هموطنان، درباره این تغییر نگاه و امر به معروف اظهار نظر کردند.

یک شهروند: بله همان‌طور که مستحضرید جهانیان قبلاً چپ چپ به ما نگاه می‌کردند، الان راست راست توی چشم ما نگاه می‌کنند، این تغییر نگاه بسیار معنادار است؛ ما از این نگاه جدید خارجی‌ها به خودمان خجالت می‌کشیم، یاد پراید می‌افتیم.

یک هموطن: با سلام به جناب رئیس‌جمهور، ما خودمان از اهالی امر به معروف و نهی از منکر هستیم، رفتیم بانک تا وام بگیریم یکی راهمان را بسته بود و نمی‌گذاشت وام بگیریم، ما هم گفتیم چرا نمی‌گذاری؟ بگذار! و او گذاشت زیر گوش ما؛ بعداً فهمیدیم یک آقازاده بود، ما هم از امر به معروف و نهی از منکر دست شستیم.

یک حاج خانم: جناب رئیس‌جمهور لطفاً به جهانیان بگید اینطوری به ما نگاه نکنن، مگه خودشون ناموس ندارن چِش دریده‌ها، اگر به همین نگاهشون ادامه بدن و ما رو این‌طوری دید بزنن، قصاب محله ما با ساطور تیکشون می‌کنه.

یک پیرمرد: از همین جا سلام عرض می‌کنم به اعلی حضرت، ربع پهلوی، اعلی حضرتا، سکه دوباره گران شده، شما به عنوان ربع مراقب خود باشید یک وقتی این آمریکایی‌های پدر سوخته شما را نفروشند، من به شخصه با بقیۀ جهانیان کار ندارم.

یک هموطن لوتی مرام: معروف، همون معروفِ معروف، خیلی معروفه ما می‌شناسیمش.

هموطنی دیگر: با عرض سلام، بنده یک سوال داشتم، چرا پیاز انقدر گرون شده؟ آیا تا به حال فکر کردید که ممکنه همون جهانیان دست داشته باشه؟ پس وزیری که از قیمت مرغ و گوشت و برنج اطلاع داشت کجاست؟ چرا پاسخگو نیست؟

یک دختر تیتیشِ دماغ عملیِ چیتان فیتان و مجرد: با سلام، ممنون از توجه رئیس‌جمهور، من معروف را می‌شناسم، پسر بسیار خوبی است، شماره‌ام را می‌گذارم برای امر خیر، لطفاً به ایشان برسانید، با تشکر مجدد.

هموطنی دیگرتر: جهانیان نگاهش به ما عوض شده!!!؟؟؟ می‌دونستم کار کار خودشه، از وقتی نماینده‌های مجلس با موگرینی اون سلفی رو گرفتن و از سر و کول هم بالا رفتن می‌دونستم این زنه دهن نداره می‌ره همه جا حیثیتمونو می‌بره، ننگ بر تو!

یکی دیگر از هموطنان: جهانیان؟؟؟ نه من صبح آقای جهانیان همسایمون رو دیدم، هیچ نگاهش به ما تغییر نکرده بود، مثل همیشه بود.

هموطنی گرامی: با سلام خدمت مسئولان گرامی! جناب رئیس‌جمهور گرامی، ما امروز رفتیم جلوی وزارت راه و داد زدیم: آقا چرا راه را بند آوردی؟؟؟ به خدا ما می‌خواستیم نهی از منکر کنیم مثل شما، ولی وزیر گرامی و معاونانش ما رو دنبال کردن، الان هم ما متواری هستیم.

خانم همسایۀ یک هموطن: چشماش در بیاد جهانیان، این جهانیان از اولشم همینطوری بود، حالا من رفتم یه گونی پیاز و ۴ کیلو گوشت خریدم، باید نگاهش عوض بشه، این همینجور حسود بود.

در انتها به اطلاع می‌رساند به دلیل تلطیف فضا در این یک ماهه اخیر و کم شدن خشونت و ایجاد فضای دوستانه بین مردم؛ مسئولان و منتقدان، هموطن گرامی که متواری بود دستگیر و به اشدّ مجازات رسید.    

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد