تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 17:49
کد خبر : 114565

از آموزش و مشاوره جهادگران تا ساخت مدرسه به نام سردار دلها

از آموزش و مشاوره جهادگران تا ساخت مدرسه به نام سردار دلها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، ۲۰ سال از  فعالیتشان می‌گذرد، موسس عباسعلی جهاندیده بود که به تازگی آسمانی شده است. گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع)، با انگیزه‌ای تازه و برنامه‌ریزی نو در قالب تشکیلاتی، در سال ۹۸ یک شروع تازه داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، ۲۰ سال از  فعالیتشان می‌گذرد، موسس عباسعلی جهاندیده بود که به تازگی آسمانی شده است.

گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع)، با انگیزه‌ای تازه و برنامه‌ریزی نو در قالب تشکیلاتی، در سال ۹۸ یک شروع تازه داشت و توانست خودش را دوباره به ایران بشناساند.

در محله مسلم ابن عقیل، یکی از مناطق جنوبی شهر شیراز رشد و پرورش یافته‌اند و بین ۱۳ تا ۲۰ عضو هیأت امنا و تعداد زیادی عضو افتخاری دارند.

مسؤول هماهنگی گروه می‌گوید: فعالیت‌های زیادی داریم، در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌ای و تاکنون تونسته‌ایم افراد زیادی را از بحران نجات دهیم.

وی ادامه می دهد: با شناسایی فقرای منطقه و شهر شیراز، توانسته‌ایم ۵۰ خانواده را تحت پوشش گروه قرار بدهیم و علاوه بر ارسال بسته‌های معیشتی، در زمینه آموزش، آسیب‌های اجتماعی و اشتغال‌زایی نیز کمک‌رسانی کنیم.

فعالیت‌ها به گونه‌ای است که خانواده‌ها به خود‌اتکایی برسند و بسیاری از مددجویان در حال حاضر به عنوان مددکار فعالیت دارند.

محدود به شیراز نشدند و در حوادث مختلف کشور و هر جایی که حضورشان لازم بود، ورود کردند، روستاهای سیستان، رد پای خدمت آنان را هنوز هم در خود دارد.

به‌ نام سردار دلها مدرسه ساختند و در کنار سیل زدگان از هیچ خدمتی فروگذاری نکردند و علاوه بر فعالیت‌های جهادی امور خیریه و مشارکت‌های مردمی را در ایام کرونا نیز در سرفصل‌های کاری‌شان وارد کردند.

این روزها نیز در فضای مجازی دست از تلاش نکشیده‌اند و با برگزاری وبینارهای آموزشی، جهاد ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد