تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 13:09
کد خبر : 114504

شرکت ۸۶۸ نفر با ۱۸۰ ایده در "رویداد مثبت ۲" با محوریت مقابله با پدیده تک‌فرزندی و طلاق

شرکت ۸۶۸ نفر با ۱۸۰ ایده در "رویداد مثبت ۲" با محوریت مقابله با پدیده تک‌فرزندی و طلاق

– اخبار اجتماعی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ظهر امروز مراسم رونمایی از دوره‌های توانمندسازی فعالان حوزه خانواده (رویداد مثبت دو) با حضور محسن جهانی، معاون بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام، علیرضا لاور، معاون اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی،

– اخبار اجتماعی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ظهر امروز مراسم رونمایی از دوره‌های توانمندسازی فعالان حوزه خانواده (رویداد مثبت دو) با حضور محسن جهانی، معاون بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام، علیرضا لاور، معاون اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی، فضه السادات حسینی دبیر علمی رویداد مثبت ۲، بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی و غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات و حسینی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

فضه‌السادات حسینی؛ دبیر علمی رویداد مثبت دو در این مراسم اظهار کرد: رویداد مثبت ۲ از دهم بهمن ماه ۹۹ با فراخوانی فعالیت خود را در ۵ محور مقابله با پدیده تک فرزندی، معیشت و فرزند‌آوری، مقابله با پدیده طلاق، چالش‌های ناباوری و تشویق به ازدواج آغاز کرد.

وی تصریح کرد: برای هر کدام از این محورها نیز زیرمسائلی تشریح شد علاوه بر اینکه در این رویداد مثبت دو ما هیچ محدودیتی برای شرکت‌کنندگان نگذاشتیم و علاقه‌مندان می‌توانستند با هر رده سنی، تحصیلی و … شرکت داشته باشند.

دبیر علمی رویداد مثبت دو  ادامه داد: ۱۸۰ ایده ارائه شد و ۸۶۸ شرکت‌کننده در این رویداد ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۵ درصد را خانم‌ها و ۴۵ ردصد شرکت‌کنندگان را آقایان تشکییل دادند همچنین استانهای  فارس‌، کردستان و خراسان رضوی دارای بیشترین شرکت‌کننده در رویداد مثبت دو محسوب می‌شوند.

وی در رابطه با درصد شرکت‌کنندگان در رویداد مثبت دو خاطرنشان کرد: ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان را در مقطع کارشناسی، ۳ درصد تحصیلات حوزی، ۱۴ درصد در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ درصد را در مقطع دکترا تشکیل داده‌اند.

دبیر علمی رویداد مثبت دو گفت: در حال حاضر رشد جمعیت در کشور ما به زیر یک درصد رسیده است و به همین دلیل این رویداد در دستور کار قرار گرفت که دانشگاه علم و صنعت با حمایت نهادهای مختلف وارد این رویداد مهم شدند و این فرایند ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد