تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 16:57
کد خبر : 114345

نقش مشارکت مردم در احیا و انجام امر به معروف و نهی از منکر

نقش مشارکت مردم در احیا و انجام امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سجاد سرافراز عصر سه شنبه در همایش «مردم دادستان مردم» اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، احیا و فرهنگ سازی این فرضیه الهی در جامعه است. وی افزود: در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سجاد سرافراز عصر سه شنبه در همایش «مردم دادستان مردم» اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، احیا و فرهنگ سازی این فرضیه الهی در جامعه است.

وی افزود: در اصل هشتم قانون اساسی امر به معروف مردم به مردم، مردم به حاکمیت و حاکمیت نسبت به مردم تعریف شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در این زمینه، گفت: مردم باید عملیات اجرایی داشته باشند تا بتوانیم امر به معروف مردم به مردم و مردم به حاکمیت را جلو برده و فرهنگ سازی کنیم.

وی با بیان اینکه ورود مردم اثر گذاری بیشتری به دنبال دارد، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ستاد امر به معروف گیلان به منظور جلب مشارکت‌های مردمی راه اندازی و کمک به تشکیل گروه‌های تخصصی مطالبه گر است.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با اشاره به اینکه توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است، تصریح کرد: برای فراگیر شدن امر به معروف راهی جز تخصص گرایی نداریم.

وی تأکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون حمایت از آمران حمایت از افراد حقیقی و حقوقی را به صورت رفع موانع و ایجاد زیرساخت‌ها در دستور کار دارد، اضافه کرد: این گروه‌های تخصصی می‌تواند قدرت را به مردم بازگرداند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد