تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 13:06
کد خبر : 113909

فروپاشی نهاد خانواده در ایران اسلامی اصلی‌ترین هدف دشمن است

فروپاشی نهاد خانواده در ایران اسلامی اصلی‌ترین هدف دشمن است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  بجنورد  حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی خراسان شمالی موظف به انجام مصوبات ستاد امر به معروف

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  بجنورد  حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی خراسان شمالی موظف به انجام مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر حکم بیدارباش در جامعه را دارد افزود: تمامی موارد سطح جامعه را این ستاد باید رصد کرده و ضمن اطلاع رسانی، دستگاه اجرایی موظف به انجام مصوبات آن هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به شبیخون فرهنگی رسانه‌های معاند خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از حملات فرهنگی و تهاجم رسانه‌های معاند به موضوع خانواده و متوجه مادران به عنوان آینده این سرزمین است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادمه این جلسه بیان داشت: اصل امر به معروف و نهی از منکر ایجابی است.

حمایت از نهاد خانواده در سایه تأمین امنیت فناوری‌های نویناولویت توسعه نظام حقوقی خانواده در بحران کرونا۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کاشان به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های دین اسلام نگاه به سلامت روح و روان در جامعه است گفت: توجه به روان و اخلاق فرد در جامعه یکی از اولویت‌های دین مبین اسلام است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری بیان داشت: امنیت، شکوفایی، رشد اقتصادی و تعالی در جامعه در بستر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمو پیدا می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تاثیر بسزایی در حل مشکلات فرهنگی جامعه دارد اضافه کرد: ریشه بسیاری از نارسایی‌ها ک مشکلات جامعه به دلیل عدم توجه به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد