تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 11:43
کد خبر : 113884

رئیس سازمان چای کشور: ۵ کارخانه چایسازی غیرفعال شمال کشور به چرخه تولید بازگشت

رئیس سازمان چای کشور: ۵ کارخانه چایسازی غیرفعال شمال کشور به چرخه تولید بازگشت

– اخبار استانها – حبیب جهانساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به آغاز برداشت بهاره چای از باغات شمال کشور اظهار داشت: تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال ۴۳ هزار و ۲۱۰ تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شد. رئیس سازمان چای کشور از ارزش ۴۳ هزار و ۲۱۰ تن

– اخبار استانها –

حبیب جهانساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به آغاز برداشت بهاره چای از باغات شمال کشور اظهار داشت: تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال ۴۳ هزار و ۲۱۰ تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شد.

رئیس سازمان چای کشور از ارزش ۴۳ هزار و ۲۱۰ تن برگ سبز چای خریداری شده خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان اعتبار لازم برای خریداری این میزان برگ سبز چای ۲۸۴ میلیارد تومان است.

جهانساز با بیان اینکه ۹۳ درصد از برگ سبز چای خریداری شده تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه از نوع درجه یک بوده است تصریح کرد: ۴۰ هزار و ۳۲۳ تن برگ سبز خریداری شده درجه یک است.

۳۴۵ تن برگ سبز چای خرید تضمینی شدعزم بسیج مهندسین کشاورزی برای افزایش تولید چای در گیلان؛ چایکاران آموزش رایگان می‌بینندقیمت جدید خرید برگ سبز چای اعلام شد؛ چای درجه یک ۶۶۹۰ تومان
وی با اشاره به میزان برگ سبز درجه ۲ خریداری شده عنوان داشت: همچنین ۷ درصد از برگ سبز چای خریداری شده معادل ۲ هزار و ۹۸۷ تن از نوع درجه دو است.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۶۲ کارخانه چایسازی در شمال کشور فعال هستند ابراز داشت: تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به چایکاران پرداخت شده است.

جهانساز از فعال‌سازی تعدادی از واحدهای چایسازی خبر داد و اظهار داشت: در سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها ۵ کارخانه چایسازی که سال‌ها غیرفعال مانده بودند به چرخه تولید کشور بازگشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد