تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 3:05
کد خبر : 113805

رایزنی مقامات قطری و کویتی با اسماعیل هنیه

رایزنی مقامات قطری و کویتی با اسماعیل هنیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، بن عبدالرحمن گفت: تاکید ما این است که ضرورت دارد محافل بین المللی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل در غزه و مسجد الاقصی اقدام کنند. هنیه نیز از مردم قطر به خاطر همبستگی با ملت فلسطین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، بن عبدالرحمن گفت: تاکید ما این است که ضرورت دارد محافل بین المللی برای متوقف ساختن تجاوزات اسرائیل در غزه و مسجد الاقصی اقدام کنند.

هنیه نیز از مردم قطر به خاطر همبستگی با ملت فلسطین و تجدید بیعت با قدس و مسجد الاقصی و گردان‌های قسام و فرمانده آن محمد ضیف تقدیر و تشکر کرد.

الغانم نیز در گفتگوی تلفنی با هنیه ضمن محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در قدس و غزه و دیگر اراضی اشغالی و قتل و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، بر موضع ثابت کشورش در حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد و گفت:مجلس کویت به دنبال تشکیل جلساتی با دبیرخانه اتحادیه بین‌المجالس جهانی جهت پیگیری اوضاع فلسطین و اتخاذ تصمیماتی در حمایت از فلسطینیان است.

هنیه همچنین از مواضع امیر، دولت و ملت کویت در حمایت از ملت فلسطین و حقوق مشروع و عادلانه آنان تقدیر کرد.

الغانم چهارشنبه شب نیز از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست بر تلاش جمعی جهت رسوا کردن اقدامات اشغالگران صهیونیستی متمرکز شوند.

الغانم همچنین پیشنهاد کرد، برای رسوا کردن اقدامات [ضد بشری] صهیونیست‌ها، هیأتی از اتحادیه پارلمان عربی برای برگزاری نشستی یا رییس اتحادیه بین‌المللی مجالس برای رسواکردن اقدامات اشغالگران صهیونیست تشکیل شود.

اوضاع در سرزمین‌های اشغالی پس از هتک حرمت مسجد الاقصی و حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه بحرانی است.

به دنبال این اقدام و عدم توقف حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت مناطق مختلف اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در حملات همه جانبه صهیونیست‌ها به غزه ۱۲۶ فلسطینی شهید و بیش از یکهزار تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر موشک باران مناطق سرزمین‌های اشغالی تاکنون موجب کشته شدن ۹ تن و زخمی شدن ۵۶۰ اسرائیلی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد