تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 8:49
کد خبر : 113159

جهادگران دانشگاه صنعتی همدان ۵ پروژه عمرانی را در روستا‌های استان انجام می‌دهند

جهادگران دانشگاه صنعتی همدان ۵ پروژه عمرانی را در روستا‌های استان انجام می‌دهند

علی معتبرنیا، مسئول گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی دانشگاه صنعتی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تشریح بخشی از اقدامات جهادگران این دانشگاه از ابتدای امسال پرداخت و اظهار کرد: امسال عملیات ساخت ۴ باب منزل مسکونی و یک مسجد را در روستاهای همدان آغاز کرده ایم. معتبرنیا گفت: این پروژه‌ها

علی معتبرنیا، مسئول گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی دانشگاه صنعتی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تشریح بخشی از اقدامات جهادگران این دانشگاه از ابتدای امسال پرداخت و اظهار کرد: امسال عملیات ساخت ۴ باب منزل مسکونی و یک مسجد را در روستاهای همدان آغاز کرده ایم.

معتبرنیا گفت: این پروژه‌ها در روستای علی آباد، شمس آباد، خاکریز و طراقیه در شهر‌های همدان، اسدآباد و کبودرآهنگ در حال انجام است.

مسئول گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی بیان کرد: این پروژه‌ها برای خانواده‌های محروم پدر از کارافتاده، مادر سرپرست خانواده با ۲ فرزند، پدر کارگری که فرزند با بیماری سرطان دارد و یک خانواده معلول انجام می‌شود.

وی به پروژه‌های روستای قمشانه در اسدآباد نیز اشاره کرد و گفت: در این روستا در حال ساخت یک مسجد هستیم. قبلا برای جلوگیری از کوچ مردم به شهر، پروژه‌های توانمندسازی و اعطای وام‌های قرض الحسنه را انجام دادیم که پس از این اقدامات جمعیت این روستا از ۲۰ خانوار به ۵۰ خانواده افزایش یافت.

معتبرنیا تصریح کرد: این پروژه‌ها به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد علوی و بسیج دانشجویی و خیرین تا اخر امسال تکمیل خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد