تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 7:49
کد خبر : 113149

فرماندار دزفول: مساجد زمینه ساز رشد تشکل‌های دانشجویی خلاق هستند

فرماندار دزفول: مساجد زمینه ساز رشد تشکل‌های دانشجویی خلاق هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  پنجشنبه ایرنا، علی فرهمندپور در جریان دیدار با تشکل اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در محل فرمانداری ویژه دزفول افزود: بی‌توجهی به تشکل‌ها باعث پراکنده شدن نیروهای تربیت‌شده مسجدی و تشکل‌های دانشجویی و سیاسی می‌شود که در جریانات مهم کشور بسیار تاثیرگذار بودند. وی ادامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  پنجشنبه ایرنا، علی فرهمندپور در جریان دیدار با تشکل اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در محل فرمانداری ویژه دزفول افزود: بی‌توجهی به تشکل‌ها باعث پراکنده شدن نیروهای تربیت‌شده مسجدی و تشکل‌های دانشجویی و سیاسی می‌شود که در جریانات مهم کشور بسیار تاثیرگذار بودند.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی هدفمند این تشکل‌ها و نیروها را احیا کرد زیرا وجود آن‌ها در جریانات مختلف تاثیر مثبتی خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول انسجام را لازمه تشکل‌ها دانست و گفت: فلسفه آموزش و تربیت نیروها در تشکل‌ها به‌گونه‌ای است که اگر فرد به جایگاه مدیریتی در سطح جامعه رسید، آزمون و خطاهای مدیریتی را در زمان حضور در تشکل‌ها گذرانده که این مسئله نکته بسیار مهمی است.

وی درخصوص نحوه جذب نیروها در تشکل‌ها نیز گفت: باید خواسته قشر جوان مشخص و در راستای آن اقدام کرد تا در سطح جامعه پذیرفته شود.

فرهمندپور اظهارداشت: اگر برخی مسائل مدیریت نشوند بواسطه تفاوت سلیقه‌های سیاسی به چالش‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند که در بعضی مواقع، مردم باید هزینه این چالش را بپردازند درصورتی‌که از مردم باید در راستای اعتلای نظام استفاده کرد. 

وی از انتخابات به عنوان  موضوع روز جامعه یاد کرد و ضمن استقلال از ایده‌های جدید افزود: امروز فعالان سیاسی، اجتماعی و تمام افراد جامعه به موضوع انتخابات توجه دارند و همه باید تلاش کنیم تا گروه ها و اندیشه ها همراه با خواست مردم شود زیرا عده ای به دنبال ناامیدکردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند لذا مردم باید همصدا و متحد باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد