تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 13:06
کد خبر : 112925

۹۳ معتاد متجاهر در سنندج جمع‌آوری شدند

۹۳ معتاد متجاهر در سنندج جمع‌آوری شدند

سردار رسول برزویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه و با هدف افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد. وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی

سردار رسول برزویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه و با هدف افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی مراجع قضایی و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب انجام شد، افزود: تعداد ۹۳ نفر از این افراد جمع آوری و برای درمان و بهبود وضعیت تحویل مراکز تریاک اعتیاد و مراجع مرتبط شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های مسوول در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند.

وی اضافه کرد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی و به ویژه جوانان است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تجلیل فرمانده انتظامی کردستان از قاریان برجسته استانی

در خبر دیگری از حوزه انتظامی کردستان همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن طی مراسمی با حضور سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان، ماموستا حسینی امام جمعه موقت سنندج و دیگر فرماندهان و مسوولان انتظامی از قاریان برجسته استانی تجلیل شد.

فرمانده انتظامی کردستان در این مراسم با تاکید بر تاثیر و نفوذ قرآن کریم در روح و تعالی معنوی انسان، گفت: قرآن دگرگون کننده آدمی و موجب خیل عظیم برکات برای انسان است .

سردار آزادی با تاکید بر اینکه هر انسانی که با قرآن مانوس باشد سلامت روح و روانش تضمین و سعادت دنیوی و اخروی پاداش آن خواهد بود، ادامه داد: قرآن بهترین هدایتگر و تربیت کننده انسان است .

وی یادآور شد: پلیس استان گام‌های موثری در راستای تربیت حافظان قرآنی و راه اندازی دارالقرآن در مسیر ترویج ارزش‌های اسلامی برداشته است.

۹ تن چوب قاچاق در سنندج کشف شد

فرمانده انتظامی سنندج از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۹ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی گفت: در راستای کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو در شهرستان سنندج اقدام به قطع درختان مراتع و جنگل ها کرده و در حال عبور از داخل شهرستان سنندج هستند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی نهایتا ۲ دستگاه کامیون در این راستا شناسایی و توقیف شده و در بازرسی از آنان ۹ تن چوب قاچاق کشف شد که فاقد هرگونه مدارک حمل چوب بودند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 بیش از پنج هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بیجار کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از کشف مقدار  پنج هزارو ۵۰۰ عدد انواع لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان بیجار  مبنی بر قاچاق کالا توسط سه دستگاه خودروی سواری ، پس از هماهنگی با مقام قضایی خودروی مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و برای بازرسی متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد پنج هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد