تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 11:50
کد خبر : 112875

انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار خواهد شد

انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار خواهد شد

سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان با بیان اینکه گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها بوده و حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است، بیان کرد: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است. وی افزود: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مردم، سپاه، بسیج، دستگاه‌های

سردار حسین اشتری در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان با بیان اینکه گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها بوده و حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است، بیان کرد: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است.

وی افزود: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مردم، سپاه، بسیج، دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی دشمنان نتوانستند کشور را ناامن کنند اما باید حساس باشیم که اتفاقات کوچک منجر به اتفاقات بزرگ نشود و مسئولین در همه ایام آمادگی داشته باشند.

اشتری با بیان اینکه پس از دفاع مقدس هیچ نهادی مانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است ادامه داد: ماموران این نیرو  برای حفظ امنیت مردم و در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و اراذل جان خود را تقدیم می‌کنند چراکه اعتماد مردم به ما بالاترین سرمایه است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پلیس در تمامی مواقع در خدمت مردم است، هرزمان که تعطیلات شروع می‌شود اقدامات ناجا افزایش می‌یابد و  امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم می‌باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هر روز آماده و پای کار است گفت: پلیس در اقدامات مختلف با مهربانی با مردم برخورد می‌کند اما اقتدار آن برای افرادی است که به حقوق مردم تجاوز و قانون شکنی می‌کنند.

سردار اشتری افزود: مردم حق دارند با تقدیم هزاران شهید، در امنیت و آرامش باشند که در این راستا با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات بروز در قالب پلیس هوشمند به ایده‌آل نزدیک خواهیم شد و همکاران این نهاد حرفه‌ای و کارآزموده تر می‌شوند و امید می رود با اصلاح روش ها و قوانین، در برخورد با قاچاق کالا و خودروهای شوتی شرایطی فراهم و مشکلات به صورت کامل برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات باشکوهی در سایه امنیت برگزار و حضور پرشور مردم باعث‌ عزت نظام و ناامیدی دشمن خواهد شد.

سردار اشتری با تاکید بر انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: مقام معظم رهبری معیارهایی را مطرح کرده اند که مردم بهترین ها را انتخاب کنند و پس از آن نیز امیدواریم مشکلات کشور با کمک همه و روحیه جهادی برطرف شود.

فرمانده جدید انتظامی لرستان نیز در این مراسم گفت: با هرگونه عاملی که مخلل نظم و امنیت مردم استان شود، قاطعانه برخورد خواهد شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: لرستان با وجود طوایف مختلف از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با هماهنگی کامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص نماینده‌ ولی فقیه در استان، اقدامات موثری صورت گیرد.

وی گفت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار دارد و با تمام توان با هر عاملی که مخلل نظم و امنیت باشد برخورد می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد