تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 9:42
کد خبر : 112446

مشاوره پیش از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است

مشاوره پیش از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است

حشمت‌الله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش جوانان کارهای زیادی اجرا شده اما این حوزه بسیار گسترده‌ است و جوانان خواسته‌های زیادی دارند. وی تصریح کرد: ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و غیره از مهمترین خواسته‌های جوانان بوده که هر کدام نیاز به شرایط خاص خودش دارد. امان‌الهی بیان کرد: با ازدواج یک

حشمت‌الله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش جوانان کارهای زیادی اجرا شده اما این حوزه بسیار گسترده‌ است و جوانان خواسته‌های زیادی دارند.

وی تصریح کرد: ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و غیره از مهمترین خواسته‌های جوانان بوده که هر کدام نیاز به شرایط خاص خودش دارد.

امان‌الهی بیان کرد: با ازدواج یک جوان از حجم آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود و باید با ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده و البته کمک خانواده‌ها به جوانان در این زمینه کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: خوشبختانه خیران زیادی در بحث ازدواج جوانان ورود کرده و اقدامات شایان توجه‌ای انجام داده‌اند و اگر این‌ها گسترش داده شود بی‌تردید مثمر ثمر خواهد بود.

وی با اشاره به معضل طلاق به‌ویژه در چند سال ابتدایی زندگی مشترک، تأکید کرد: آموزش و مشاوره پیش از ازدواج می‌تواند در بحث کاهش طلاق موثر باشد و مراکز مشاوره‌ای برای این امر وجود دارد.

امان‌الهی افزود: هر چقدر شناخت و آموزش زیاد باشد، بدون شک اثرات مثبتی در زندگی و ازدواج خواهد داشت.
انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد