تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 15:38
کد خبر : 112268

فرمانده سپاه استان تهران: حضور مردم در انتخابات امنیت بخش نظام است

فرمانده سپاه استان تهران: حضور مردم در انتخابات امنیت بخش نظام است

«سردار احمد ذوالقدر» روز دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: ما امنیت نظام اسلامی را در وهله اول مرهون مردم هستیم. وی با بیان اینکه مردم به نظام قدرت می دهند تا امنیت برقرار شود، اظهار داشت: نیروهای مسلح، انتظامی، دفاع،

«سردار احمد ذوالقدر» روز دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: ما امنیت نظام اسلامی را در وهله اول مرهون مردم هستیم.

وی با بیان اینکه مردم به نظام قدرت می دهند تا امنیت برقرار شود، اظهار داشت: نیروهای مسلح، انتظامی، دفاع، اطلاعات موظف به تامین امنیت برای مردم هستند اما قدرت اصلی در اختیار مردم است و به آن مشروعیت می بخشند.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، توضیح داد: سلیقه افراد متفاوت است و به هر کس که می خواهند رای بدهند، مهم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح و صالح امور جامعه است.

ذوالقدر با تاکید بر اهمیت حضور نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور، اظهارداشت: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیروی امنیتی طی این ۴۲ سال اثبات کردند که برای برقراری امنیت اجتماعی و مرزی از جان خود مایه می گذارند.

وی با بیان اینکه در حوزه کاری با بسیج و آحاد مردم سروکار داریم، اظهار داشت: اولین وظیفه ما تربیت است، تربیت نسل انقلاب در حوزه های اخلاقی، دینی، پرورشی، در حوزه قرآن و علمی که زمینه ساز رشد و تعالی همه بخش های جامعه که در آن حضور دارد، شود.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: سپاه در حوزه محرومیت زدایی که یکی ار ویژگی‌ها و نیازمندیهای جامعه ما است بی بدیل وارد شد و در این راستا حضور اثر بخش سپاه در طرح سردار سلیمانی برای کمک به سلامت بخشی جامعه قابل تقدیر است.

ذوالقدر با بیان اینکه سپاه در شهرستان پردیس در طرح سردار سلیمانی خوش درخشید، اظهار داشت: نیروهای سپاه در این طرح  به درب منازل بیش از ۷۰ درصد از شهروندان  برای بیمار یابی رفتند.

  وی با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک رسانی به وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت:  اگر وزارت بهداشت برای طرح واکسیناسیون ماموریتی تعیین کند برای کمک رسانی آماده هستیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این آیین از زحمات «سرگرد حامد حمزه خانی» طی دوران مسئولیت توسط مسولان تجلیل و تقدیر شد و «سرگرد ابراهیم گرمابدری» با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان به  فرماندهی ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا(ع) منصوب شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد