تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 13:49
کد خبر : 112202

افزایش شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به ۲۱۵ نفر

افزایش شمار مجروحان فلسطینی در مسجدالاقصی به ۲۱۵ نفر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و تحصن‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی که از صبح امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد، بر شمار مجروحان فلسطینی این درگیری‌ها افزوده شده است. به نوشته الجزیره،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و تحصن‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی که از صبح امروز آغاز شده و هنوز ادامه دارد، بر شمار مجروحان فلسطینی این درگیری‌ها افزوده شده است.

به نوشته الجزیره، نظامیان صهیونیست تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مسجدالاقصی را بسته‌اند و ضمن محاصره آن، در حال سرکوب فلسطینی‌ها هستند و از امدادرسانی به زخمی‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. 

خبرگزاری فلسطینی «معا» نیز نوشت: هلال احمر فلسطینی اعلام کرد که با وجود ممانعت‌های رژیم‌ صهیونیستی، کادرهای درمانی و امدادرسانی تلاش می‌کنند تا به مجروحان فلسطینی کمک کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۲۱۵ نفر در جریان درگیری‌های صبح امروز در مسجد الاقصی و اطراف شهر قدیمی قدس، زخمی شده‌اند که شماری از آنها از کادر درمان و امدادرسان هستند.

اشغالگران همچنین خبرنگارانی را که در دروازه «الاسباط» در حال پوشش حوادث داخل مسجد الاقصی بودند، هدف قرار می‌دهد و مانع پوشش اخبار مربوط به به این درگیری می‌شود.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد