تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 6:47
کد خبر : 11165

فعالیت ۱۲ دارالقرآن دانش‌آموزی در زنجان

فعالیت ۱۲ دارالقرآن دانش‌آموزی در زنجان

مجید نظری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۴ منطقه آموزشی استان زنجان ۱۲ منطقه دارای دارالقرآن دانش‌آموزی هستند که فعالیت‌های خوبی در زمینه ارائه آموزش‌های قرآنی دارند. وی با اشاره به اینکه این

مجید نظری، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۴ منطقه آموزشی استان زنجان ۱۲ منطقه دارای دارالقرآن دانش‌آموزی هستند که فعالیت‌های خوبی در زمینه ارائه آموزش‌های قرآنی دارند.

وی با اشاره به اینکه این دارالقرآن‌ها در ایام تابستان و در پرکردن برنامه‌های اوقات فراغت سهم مهمی در ارائه آموزش‌های قرآنی دارند، تصریح کرد: با برنامه‎‌ریزی‌های صورت گرفته این امکان فراهم شده تا والدین دانش‌آموزان نیز در دوره‌های آموزشی و رشته‌های مختلف قرآنی شرکت داشته باشند و آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

نظری با بیان اینکه تحقق فرهنگ قرآنی به عهده همه مسئولان و عموم مردم است، تاکید کرد: دارالقرآن‌های دانش‌آموزی علاوه بر ایجاد زمینه انس با قرآن در بین دانش‌آموزان که می‌تواند زمینه‌ساز بروز و ظهور فرهنگ قرآنی در سطح جامعه شود، سهم مهمی برای آمادگی دانش‌آموزان در مسابقات دارد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به نقش دارالقرآن‌های دانش‌آموزی در آمادگی استعدادهای قرآنی برای حضور در مسابقات این مساله باید با دقت بررسی شده و مورد توجه جدی در برنامه‌های آتی قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد