تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 7:03
کد خبر : 111356

زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن در درگیری‌های قدس طی ساعات گذشته

زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن در درگیری‌های قدس طی ساعات گذشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از القدس العربی،  هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان درگیری‌هایی که از  شامگاه جمعه میان فلسطینی‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی به ویژه در میدان مسجد الاقصی رخ داد؛ دستکم ۲۰۵ تن زخمی شدند.  هلال احمر فلسطین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از القدس العربی،  هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان درگیری‌هایی که از  شامگاه جمعه میان فلسطینی‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی به ویژه در میدان مسجد الاقصی رخ داد؛ دستکم ۲۰۵ تن زخمی شدند.

 هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد از این تعداد بیش از ۸۰ تن به بیمارستان منتقل شده‌اند و در این میان ۶ نیروی پلیس اسرائیل نیز زخمی شدند.

این درگیری‌ها پس از افطار جمعی که در داخل مسجد الاقصی برای همبستگی با مردم محله شیخ جراح در قدس شرقی ترتیب داده شد، درگرفت.

دادگاه‌های رژیم صهیونیستی بر اساس ادعای انجمن‌های اسکان اسرائیل مبنی بر ساخت این خانه ها در زمین هایی که قبل از سال ۱۹۴۸ متعلق به یهودیان بود ، تصمیماتی را برای تخلیه خانه های این محله صادر کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد