تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 15:58
کد خبر : 111223

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

سردار علی‌اکبر جاویدان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون خاور که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌ فرعی تغییر داد، مشکوک شدند. وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس

سردار علی‌اکبر جاویدان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون خاور که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌ فرعی تغییر داد، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون متواری پرداخته و پس از طی مسافتی توانستند آن را متوقف و بازرسی لازم را به عمل آورند.

سردار جاویدان ادامه داد: در جریان بازرسی انجام شده ۳۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۹ دستگاه لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال ساید، ۷ دستگاه جاروبرقی و ۲ دستگاه خردکن در این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله لوازم خانگی قاچاق کشف شده به چهار میلیارد ریال می‌رسد از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۸۰ راس دام قاچاق

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی روانسر در ماموریتی دیگر و حین گشتزنی به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده ازاین کامیون‌ها ۸۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به سه میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها اعلام کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد