تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 19:19
کد خبر : 110802

تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی هدف غایی معلمان باشد

تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی هدف غایی معلمان باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان کردستانی و گرامیداشت هفته بسیج فرهنگیان در یادمان شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: باید تزکیه نفس قبل از آموزش باشد و امام راحل هم در منویات گهربار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان کردستانی و گرامیداشت هفته بسیج فرهنگیان در یادمان شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: باید تزکیه نفس قبل از آموزش باشد و امام راحل هم در منویات گهربار خود از معلمی به عنوان شغلی همتراز رسالت انبیا یاد کرده اند.

وی افزود: همانطور که پیامبران برای پرورش و تربیت مردم آمدند، معلمان هم همین گونه هستند و امروز وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: باید معلمان، دانش آموزان را پرورش فرهنگی، اخلاقی و علمی می‌دهند و نخبگان و مدیرانی را در تراز انقلاب اسلامی پرورش دهند.

سردار حسینی افزود: انتظار داریم معلمان ما شهید فهمیده‌ها را تحویل جامعه دهند و با پرورش نسلی متعالی آینده کشور را تضمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های روانی و هجمه‌های فرهنگی در جامعه زیاد است و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا را انتخاب کنیم و نشر دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس معلمان آموزش می‌دادند و پرورش می‌دادند و خودشان هم در سنگر دفاع می‌جنگیدند.

سردار حسینی افزود: در منویات حضرت آیت الله خامنه ای هم بر رفع دغدغه‌های معلمان تاکید شده است و امیدواریم این دغدغه‌ها کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی موجب شده است که کلاس‌های درس برگزار نشود و این مهم وظیفه معلمان را سنگین‌تر کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش داریم و معلمان نقش مهمی در تشویق مردم در انتخابات دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای خدامحوری، رهبری ولی فقیه و مردم شکل گرفته است و عنصر مردم یکی از اساسی‌ترین پایه‌های انقلاب است و مردم همواره تمام کننده بوده اند.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: شجره طیبه بسیج همواره طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی منشأ برکات بسیاری بوده و فرهنگیان بسیجی در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره نقش ویژه ای داشته اند.

وی افزود: در دوران کرونایی نیز شاهد تلاش و همت مضاعف فرهنگیان استان بودیم و رتبه ۱۴ را از لحاظ استفاده از شبکه شاد در سطح کشور کسب کردیم.

در پایان این مراسم نیز از معلمان نمونه کردستانی تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم با تبریک هفته گرامیداشت معلم اظهار کرد: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و کلاترزان برگزار شده است.

وی افزود: برای هفته گرامیداشت معلم و بسیج فرهنگیان برنامه‌های مختلفی تدوین شده است که بسیاری از آنها در بستر فضای مجازی است و در این هفته برنامه‌های حضوری همچون سرکشی از خانواده متوفی فرهنگیان، پیشکسوتان و خانواده شهدا صورت می‌گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد