تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 17:45
کد خبر : 110780

مادران شهیدان پورش همدانی، ‌شریف کاظمی و کارگران آسمانی شدند

مادران شهیدان پورش همدانی، ‌شریف کاظمی و کارگران آسمانی شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، مرحومه حاجیه خانم «منصوره پورصمدی» مادر شهیدان گرانقدر «عباس و امیر پورش همدانی» بر اثر کهولت سن شب گذشته به دیار ابدی سفر کرد. پیکر مرحومه صبح امروز در گلزار شهدای همدان پس از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، مرحومه حاجیه خانم «منصوره پورصمدی» مادر شهیدان گرانقدر «عباس و امیر پورش همدانی» بر اثر کهولت سن شب گذشته به دیار ابدی سفر کرد.
پیکر مرحومه صبح امروز در گلزار شهدای همدان پس از تشییع در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.
شهیدان «سردار حاج عباس پورش همدانی» متولد ۱۳۳۵ سال ۱۳۶۷ در ارتفاعات شیخ محمد و  «امیر پورش همدانی» در منطقه عملیاتی جنوب به درجه رفیع شهادت نائل  شدند.

مادر شهیدان «شریف کاظمی» آسمانی شد

الگوی صبر و استقامت حاجیه خانم «فضه شریف کاظمی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام «قربانعلی و محمد شریف کاظمی» پس از سال‌ها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شریف کاظمی در گلزار شهدای زیارت ور شهرستان عباس آباد در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.  

شهید  والا مقام قربان علی شریف کاظمی متولد ۱۳۴۱ در سال ۱۳۶۳ در سردشت مهاباد و شهید گرانقدر محمد شریف کاظمی متولد ۱۳۴۷ در سال ۱۳۶۴ در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مادر شهیدان والامقام «کارگران» آسمانی شد

حاجیه خانم «زهرا تورانداز» مادر معظم شهیدان والامقام «رمضانعلی و محمدتقی کارگران» از فریدونکنار پس از سال‌ها انتظار، آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر صبور شهید در شهرستان فریدونکنار تشییع و در گلزار شهدای معصوم زاده در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

بسیجی «شهید رمضانعلی کارگران» متولد ۱۳۴۴ بود که در سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید مفقودالاثر «محمدتقی کارگران» متولد سال ۱۳۴۸ بود و در سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پدر شهیدان «فانی» آسمانی شد

مرحوم «غلامحسین فانی» پدر شهیدان «عبدالصمد و یوسف فانی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان «عبدالصمد و یوسف فانی» از شهدای شهرستان لارستان در سن ۸۵ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن موحوم در گلزار شهدای لارستان تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

گفتنی است، شهید عبدالصمد فانی ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به شهادت رسید و شهید یوسف فانی نیز ۱۳ بهمن سال ۱۳۶۳ در اردوگاه آموزشی لارستان به کاروان شهدا پیوست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد